دستور وزیر آموزش و پرورش به مدیران ستادی در حوزه امور تربیتی

تهران (پانا) - وزیر آموزش با اشاره به فرمایشات اخیررهبر معظم انقلاب از مدیران ستادی خواست با برنامه‌ریزی‌های لازم "مطالعه و تدبر در سرگذشت و وصیت‌نامه شهدا "به صورت نظام‌مند در فعالیت‌های پرورشی مدارس کشور گنجانده شود.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دستور وزیر آموزش و پرورش به مدیران ستادی در حوزه امور تربیتی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب (مدظله‌العالی) در دیدار اعضای ستاد مرکزی کنگره‌ ملی شهدای سبزوار و نیشابور، در شبکه ویراستی نوشت: از همکاران عزیزم در مدارس کشور می خواهم خاطرات شهدا را در مقابل دیدگان فرزندانمان قرار دهند و انتظارم از مدیران ستادی این است که برنامه ریزی های لازم را انجام دهند، تا مطالعه و تدبر در سرگذشت و وصیت نامه شهدا به صورت نظام مند در فعالیت های پرورشی مدارس کشور گنجانده شود.
وی تصریح کرد: مکتب و منش شهدا الهی است و اگر این راه روشن در هرکسی پدیدار شود عاقبت به خیری را به دنبال خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد مرکزی کنگره‌ ملی شهدای سبزوار و نیشابور که روز سه شنبه نهم خرداد برگزار شد، فرمودند؛ "این وصیّت‌نامه‌ها درس است؛ اینها میشوند الگو. توصیف شهیدان برای امثال بنده واقعاً ممکن نیست، [یعنی] خیلی برتر و بالاتر و لطیف‌تر و نورانی‌تر از آن هستند که ما بتوانیم اینها را درست توصیف کنیم و بیان کنیم، امّا بایستی اینها را الگو قرار بدهیم. همه‌ی اینها الگویند؛ شهیدان الگویند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار