«بخارست» به شبکه نمایش خانگی رسید

تهران (پانا) - اکران آنلاین فیلم سینمایی «بخارست» ساخته مسعود اطیابی از امشب در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۶۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
«بخارست» به شبکه نمایش خانگی رسید

بخارست به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی از ساعت هشت امشب (۱۱ خرداد) به صورت اختصاصی در فیلمیو اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند. در این فیلم که در ژانر کمدی خانوادگی ساخته شده، بازیگرانی چون حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه، بابک کریمی، غزال نظر، پونه عاشورپور، ایمان صفا، وحید آقاپور و رضا بهبودی حضور دارند.

کمدی بخارست که سال گذشته در سینماها و در ترافیک فعالیت سینما پس از دوران کرونا روی پرده رفت، توانست در گروه پرفروش‌های سال قرار گیرد و حالا شانس خود را در اکران آنلاین امتحان می‌کند.

اطیابی پیش‌تر نیز با فیلم‌هایی چون تگزاس ۱ و ۲، دینامیت و انفرادی جزو کارگردان‌های پرفروش‌ترین‌ سینمای ایران محسوب می‌شود.

این فیلم که چالش‌های روز را با لحنی طنزآلود به تصویر کشیده، داستان دو برادر به نام‌های جلیل و جلال را روایت می‌کند که یکی از آنها در تاکسی اینترنتی و دیگری در استخری به نام بخارست مشغول است. جلیل که قصد کسب درآمد با صفحه مجازی‌اش را هم دارد، به گرفتن ویدیوهای دوربین مخفی خطرناکی دست می‌زند، یکی از آنها که در همان استخر ضبط شده او را گرفتار مخمصه بزرگی می‌کند که دردسرهایی را به همراه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار