بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی خردادماه در اراک

اراک (پانا) - نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان به همراه مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان مرکزی از حوزه‌های امتحانات نهایی خردادماه ماه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۶۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی خردادماه در اراک

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان به همراه احمدرضا نوازنی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از حوزه‌های اجرای امتحانات نهایی خردادماه بازدید کردند.

علی اکبر کریمی و محمدحسن آصفری در جریان این بازدید در جریان فرایند برگزاری امتحانات در حوزه‌های امتحانی امام علی علیه السلام و مطهره قرار گرفتند و پس از بازدید عنوان کردند: امتحانات نهایی توسط آموزش و پرورش مطابق با شیوه نامه امتحانات در نهایت سلامت و امنیت در حال برگزاری است.

این نمایندگان مجلس در ادامه به دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها اطمینان دادند که حوزه‌های امتحانی ضمن برخورداری از امکانات و تجهیزات رفاهی لازم، کلیه اصول و ضوابط امنیتی را به طور کامل رعایت می‌کنند و امکان رخداد مسائلی همچون لو رفتن سوالات، تقلب در جلسه و سایر تخلفات به هیچ وجه وجود ندارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه به دانش‌آموزان توصیه کردند ضمن تمرکز بر روی امتحانات، به هیچ وجه فکر خود را درگیر این گونه مسائل نکنند و اطمینان داشته باشند این روند تا پایان امتحانات ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار