در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

ارزیابی ایمنی 2800 مدرسه پایتخت در سال جاری

تهران (پانا) - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بررسی ایمنی 2 هزار و 800 مدرسه پایتخت در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی ایمنی 2800 مدرسه پایتخت در سال جاری

علی نصیری در گفت‌وگو با پانا درخصوص ایمنی مدارس شهر تهران گفت: «امسال اقدام جدیدی در دستور کار قرار گرفته و امید است که بخش قابل توجهی و شاید بیش از نیمی از مدارس تهران مورد ارزیابی ایمنی قرار بگیرند.»

وی ادامه داد: «مناقصه برای انتخاب پیمانکار برگزار شده و پیمانکاران نیز انتخاب شده‌اند و احتمالا از ابتدای تیرماه ارزیابی ایمنی سلامت و محیط زیست بیش از نیمی از مدارس تهران که حدود 2 هزار و 800 مدرسه می‌شود در دستور کار قرار می‌گیرد.»

نصیری اضافه کرد:‌ «جلسه‌ مشترکی هم با مدیران آموزش‌و پرورش شهر تهران در این رابطه برگزار شد که مجوز ورود به مدارس داده شود. با مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفته که موارد ناایمنی که اعلام می‌شود، رفع شود. در واقع با هزینه‌هایی که می‌شود، مشکلات هم برطرف شود و این اسناد فقط در گوشه کتابخانه نماند.»

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه ایمنی دانش‌آموزان که سرمایه‌های ما هستند در اولویت قرار دارد، گفت: ارزیابی‌ ایمنی مدارس که در گذشته انجام شده بود، بیشتر از نظر سازه‌ای بود اما در این دوره چک لیست‌های مفصلی برای ارزیابی HSE مدارس تهیه شده است و آتش‌نشانی نیز موضوع ایمنی حریق را پیگیری می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار