پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی به مناسبت تاسیس خبرگزاری پانا

بجنورد (پانا) - حسین کنعانی،مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی در پیامی ضمن تشکر از تلاشگران عرصه خبر، رسانه و اطلاع رسانی، پنجم خرداد روز تاسیس خبرگزاری پانا را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی به مناسبت تاسیس خبرگزاری پانا

در این پیام آماده است :

«بسم الله الرحمن الرحیم»

ن والقلم و ما یسطرون

نامگذاری ۵ خرداد سالروز خبرگزاری دانش آموزی پانا، فرصت ارزشمندی برای تبیین ارزش و منزلت والای این خبرگزاری و ارج نهادن به مقام شامخ فرهنگیان و دانش آموزان تلاش گر و سختکوش عرصه آگاهی و امید است.

خبرنگاری حرفه، هنر و عشقی است توأم با صداقت، درستی و امانت داری که بی قرار بر مدار رویدادها و اتفاقات می کاود تا جان های تشنه دانستن را سیراب کند.

بی شک این روز پاسداشت همکاران و دانش آموزان فعال در خبرگزاری پانا است که همفکر، همدل، همکار، به حرمت قلم سعی در نمایش حقیقت دارند.

اینجانب فرا رسیدن این روز را به کلیه اعضا خبرگزاری پانا در سطح کشور و خراسان شمالی که می کوشند علاوه بر حفظ شأن دانش آموزی و آموزشی بودن این رسانه،

پانا را به عنوان یکی از خبرگزاریهای حرفه ای کشور مطرح سازند و نشان دهند کسانی که آینده ساز ایران اسلامی هستند در نوجوانی هم می توانند در عرصه های مختلف در کشور مؤثر و کارساز باشند. ،تبریک عرض کرده و از خداوند منان توفیقات روز افزون این عزیزان پرتلاش را در انجام رسالت و اهدافشان مسئلت می نمایم.

امید آن دارم ایزد منان یاریمان نماید در هر شرایط مدافع ارزش های عام انسانی جهت پیشرفت مسائل فرهنگی،علمی اجتماعی‌ و ...بوده و برای کسب این مهم مسیر مطلوب را طی کنیم.

لطف الهی بکند کار خویش، مژده رحمت برساند سروش

خبرنگار عزیز پانا روزت خجسته باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار