معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران:

بیش از ۲ هزار انشعاب غیرمجاز آب در تهران شناسایی شد

تهران (پانا) - معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت که از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ۲ هزار و ۵۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز آب توسط این شرکت شناسایی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۲ هزار انشعاب غیرمجاز آب در تهران شناسایی شد

به گزارش شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سید رسول باقری افزود: یک‌هزار و ۷۳۲ رشته از این انشعاب‌های غیرمجاز، قطع و بقیه به مجاز بدل شد.

وی ادامه‌داد: همچنین در سال گذشته در استان تهران نزدیک به ۱۸ هزار و ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز شناسایی شد که ۱۰ هزار ۵۰۰ رشته قطع و نزدیک به هفت‌هزار و ۵۰۰ رشته به مجاز بدل شد.

باقری درباره مناطقی که پارسال بیشترین و کمترین میزان انشعاب غیرمجاز را داشته‌اند، گفت: بیشترین میزان انشعاب غیرمجاز با 6 هزار و ۳۸ رشته در محدوده آبفای غرب استان تهران و کمترین میزان با ۱۵۷ رشته مربوط به نواحی زیرپوشش آبفای منطقه یک بود.

انشعاب غیرمجاز آب به انشعابی گفته می‌شود که بدون پرداخت حق انشعاب و دریافت مجوز از طریق دخل و تصرف در تأسیسات آبرسانی و بدون امکان اندازه‌گیری حجم مصرف از آب استفاده می‌کند.

بر اساس ماده یک قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب، به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت و سایر حقوق مربوطه، به شیوه‌هایی که در نظر گرفته شده است، جریمه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار