مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین خبرداد:

افتخار آفرینی تیم والیبال فرهنگیان ورامین در مسابقات شهرستان‌های استان تهران

ورامین(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین از کسب رتبه اول والیبال فرهنگیان در مسابقات شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی تیم والیبال فرهنگیان ورامین در مسابقات شهرستان‌های استان تهران

علی عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: تیم والیبال فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان ورامین بعد از پشت سر گذاشتن مرحله اول و پیروزی مقتدرانه مرحله حذفی در برابر تیم منتخب فرهنگیان شهر ری و با غلبه بر تیم فرهنگیان رباط‌کریم، همه ی دست ها را از آن خود کرد و در سکوی اول این رقابت ها ایستاد.

وی ضمن تبریک این افتخارآفرینی بزرگ فرهنگیان افزود: تیم والیبال ورامین با سرپرستی امیر عرب سالاری، و سرمربی‌گری مجتبی مولف توانست با غلبه به حریفان خود، از شهرستان های استان تهران مقام اول را کسب کند.

عباسی گفت: سعید قلی کردی، احمد عالی نژاد، حسن قشقایی، علی اصغر شصتی، مجتبی سلیمان تبار، پرهام پورحسنی، محمدحسین شیرکوند، سید جواد کلهرودی، فرزین مولف، بازیکنان حاضر در این مسابقات بودند.

مدیر آموزش و پرورش ورامین اظهار کرد: ورزش و فعالیت بدنی به عنوان یک فرهنگ باید در جامعه ما نهادینه شود و آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین دستگاه فرهنگ ساز در همه زمینه ها الگو است و باید فرهنگ‌سازی ورزش در میان آحاد جامعه را از خودمان شروع کنیم.

خبرنگار :شهربانو رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار