رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد خبر داد:

برگزاری همایش کشوری نونوا در شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد از برگزاری همایش نونوا در این منطقه و پخش زنده آن از شبکه امید با هدف شکوفایی استعدادهای آوایی نوجوانان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش کشوری نونوا در شهرستان ملارد

امیراسماعیل پورروشن، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد در تشریح این خبر گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام قسمت‌های جدید نونوا شامل آثار گروه‌های سرود نوجوان سراسر کشور در قالب گرافیکی همراه با نمایش تصاویر اعضای هر گروه پخش می‌شود‌.

وی ادامه داد: قطعاتی چون بانوی کرامت، خواهر خورشید، بانوی ایران، نگین قم، حرف دل ، سلطان عشق، رضا جانم و هشتمین ستاره، تعدادی از این سرودها هستند.

این مقام مسئول افزود: نونوا، نواهای ماندگار نوجوان به تهیه‌کنندگی رضا شاه‌محمدی و با مدیر تولیدی علی حق‌پرست هر روز ساعت ۹:۴۵ - ۱۵:۴۵ و ۲۱:۴۵ از شبکه امید پخش خواهند شد.

پورروشن گفت: تولید و نمایش آثار نوجوانان هنرمند در قالب‌های انقلاب اسلامی، ائمه اطهار و اقتدار ملی هم اکنون در سراسر کشور به واسطه شبکه امید صدا و سیما، قابل مشاهده است و بنابراین نونوا گامی بزرگ در جهت شکوفایی استعداد‌های نوجوان و تولید محتوای موثر در شبکه نوجوان برداشته است.

دانش‌آموز خبرنگار: تارا اداوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار