عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا:

صحرایی در وزارت آموزش و پرورش شرایط بهتری را برای فرهنگیان و مناطق محروم رقم خواهد زد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره این که انتخاب صحرایی به عنوان کسی که از دل فرهنگیان بیرون آمده نقطه عطف این انتصاب است، عنوان کرد که حضور صحرایی در وزارت آموزش و پرورش شرایط بهتری را برای فرهنگیان و مناطق محروم رقم خواهد زد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
صحرایی در وزارت آموزش و پرورش شرایط بهتری را برای فرهنگیان و مناطق محروم رقم خواهد زد

عبدالناصر درخشان، نماینده ایرانشهر و سرباز در استان سیستان و بلوچستان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه کسانی باید سکان وزارتخانه‌ها را در دست بگیرند که تخصص دارند، اظهار کرد: «من فکر می‌کنم باتوجه به اینکه آقای صحرایی مدت کوتاهی در کسوت سرپرستی وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار است به هیچ عنوان شتاب‌زده و عجولانه اقدامی نکرده است و این یک حسن است. با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان بخشی از بدنه آموزش و پرورش است و نیروی متخصص را برای آموزش و پرورش تربیت می‌کند انتخاب فردی از این مجموعه برای وزارت آموزش و پرورش قابل توجه است.»

وی افزود: « مطمئنم مجلس همراهی می‌کند و امیدوارم آقای صحرایی فضای بهتری را برای آموزش و پرورش کشور فراهم کند، بویژه برای مناطق محرومی که کمتر دیده شده‌اند.»

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: «به نظر من ایشان در فضایی حضور داشته‌اند که محرومیت‌ها را به خوبی می‌شناسند و همچنین می‌دانند برای مناطق دورافتاده‌ای که به آن‌ها اهمیت کافی داده نشده است باید چه اقداماتی داشته باشند. لذا امیدوارم با درایت، آموزش و پرورش را به سرمنزل مقصود برسانند.»

نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: «انتخاب آقای صحرایی به عنوان کسی که از دل فرهنگیان بیرون آمده نقطه عطفی به شمار می‌آید زیرا موضوعات و مشکلات مجموعه را خوب می‌شناسند. آن کسانی که پرچم نظام آموزشی را بالا نگه داشته‌اند فرهنگیان هستند. اگر معلم نباشد، آموزش و پرورشی هم وجود نخواهد داشت، پس ایشان دغدغه عمده جامعه فرهنگیان مانند بحث رتبه‌بندی معلمان و یا مشکلات نیروهای خدماتی و مجموعه مشکلات دیگر آموزش و پرورش را به خوبی می‌شناسند. انتظار من این است و مطمئنم ایشان می‌توانند این مشکلات را به خوبی مدیریت کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار