همایش دهه نودی‌ها به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان مه ولات

مه ولات (پانا) - همایش بزرگ دهه نودی‌ها در سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر در پارک باغ گل شهر فیض آباد بر سر مزار شهید گمنام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش دهه نودی‌ها به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان مه ولات

علیرضا رشید رئیس اداره آموزش و پرورش مه ولات در گفت وگو با پانا بیان کرد: سوم خرداد ماه یادآور رشادت‌ها، رادمردی ها و جانفشانی های مردانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان منطقه ایستادند.

وی افزود: بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ ها و رشادت‌ های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرش های اصیل دفاع از حریم ارزش های ناب این انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی تشریح کرد: اینجانب سوم خردادماه و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و همه ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه همکاران فرهنگی و دانش آموزان تمامی مدارس شهر فیض آباد که در همایش شرکت داشتند، تبریک و تهنیت عرض کرده و برای همگان توفیق روزافزون، عزت و سربلندی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

وی خاطر نشان کرد: از حضور همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیا در همایش بزرگ دهه نودی ها در سالروز آزادسازی خرمشهر تقدیر و تشکر می کنم.

دانش آموز خبرنگار: مرضیه محولاتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار