استقلال به فینال جام حذفی رسید

تهران (پانا) - تیم فوتبال استقلال با پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استقلال به فینال جام حذفی رسید

تیم‌های استقلال و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

استقلال که با غلبه بر تیم‌های تراکتور، ملوان و پارس جنوبی‌جم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسیده بود، این امیدواری را داشت با حمایت تماشاگرانش نساجی مازندران را شکست داده و اولین فینالیست جام حذفی لقب بگیرد.

شاگردان ساپینتو آخرین بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی شگفت‌ انگیز هفت بر یک مقابل تراکتور به پایان رساندند و به دنبال خلق یک برد هیجان انگیز دیگر بودند که به هدف خود رسیدند.

نساجی مازندران که مدافع عنوان قهرمانی در جام حذفی محسوب می‌شود، تیم‌های فجرسپاسی، آلومینیوم اراک و پیکان را از پیش روی برداشته و به استقلال رسیده بود. شاگردان کارلوس هرناندز در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست سنگینی را در مازندران متحمل شدند و به دنبال‌ این بودند برای دومین سال پیاپی حضور در فینال را تجربه کنند اما شکست سنگین دیگری را متحمل شدند.

دیگر دیدار این مرحله بین‌ تیم‌های پرسپولیس و هوادار، فردا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی(سجاد شهباززاده)، رافائل سیلوا، عارف غلامی(پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی(امید حامدی فر)، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری(زبیر نیک‌نفس)

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، احسان قهاری، سعید غلامعلی بیگی(آداما نیان)، ایوب کلانتری(اکبر صادقی)، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، علیرضا ابراهیمی(کریم اسلامی)، احمد موسوی(حسین زامهران)، محمدرضا مهدی‌زاده و رضا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار