زنگ سالروز آزادسازی خرمشهر در دبستان فرهنگیان شهرکرد به صدا درآمد

شهرکرد(پانا) - به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر آیین نمادین زنگ ایثار و مقاومت در دبستان فرهنگیان با حضور فرماندار شهرستان شهرکرد و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سالروز آزادسازی خرمشهر در دبستان فرهنگیان شهرکرد به صدا درآمد

در ادامه این ویژه برنامه نمادین علاوه بر استقبال پرشور دانش آموزان حمیدرضا اکبری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد در خصوص این روز پر افتخار و غرورآفرین گفت: سوم خرداد ماه مصادف با روز آزادسازی خرمشهر نشان دهنده مقاومت، ایثار و فداکاری جوانانی است که برای حفظ امنیت و آسایش مردمان کشورمان پا به میدان جنگ گذاشتند.

وی در ادامه بیان کرد: برای پی بردن به عظمت این نبرد حماسی کافی است نگاهی به وصیت نامه های شهدان خرمشهر بیندازیم. شهیدان با غیرتی که برای خاک با ارزش وطنشان از خون خود گذشتند و دوباره به کشورهای استکباری فهماندن ایران محور دلیر مردان و شیر زنانی است که برای حفظ ناموس و خاک کشور خود همیشه می جنگند.

حمیدرضا اکبری در پایان در خصوص نقش دانش آموزان در جنگ تحمیلی دفاع مقدس گفت: هر دانش آموز می تواند بازوی قدرتمند لشکریان فردا باشد زیرا دانش آموزان زیادی در جنگ تحمیلی دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه خود قرار دادند و افتخار آفرینی شما دانش آموزان در عرصه های فرهنگی و علمی نشان دهنده بصیرت و نگاه حق علیه باطل شما به آثار انقلاب اسلامی است و بدون شک دانش آموزان با الگوگیری از شهدان دفاع مقدس در طول تاریخ انقلاب اسلامی از قطره قطره خون خود خواهند گذشت و اجازه نخواهند داد دشمن حتی ذره ای امیدوار به رسیدن اهداف شوم خود باشد.

خبرنگار دانش آموز پانا: مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار