مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی:

جلسات تصمیم‌گیری باعث رسیدن سریعتر به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌شود

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت جلسات تصمیم‌گیری باعث رسیدن سریعتر به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین شایستگی‌هایی که در سند تحول تعریف شده است، می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسات تصمیم‌گیری باعث رسیدن سریعتر به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌شود

سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: «با توجه به اینکه سال تحصیلی 1401-1402 بعد از کرونا اولین سالی بود که به صورت حضوری کلاس ها برگزار می شد، اقدامات و طرح های بسیار پیشرفته ای در کل آموزش‌وپرورش انجام شد که البته در قسمت ابتدایی این طرح ها بهتر برگزار شد.»

وی ادامه داد: «اقدامات زیادی در مقطع ابتدایی برای دانش آموزان دختر و پسر انجام شد. از جمله برنامه های نشاط آور و ورزشی. همچنین تهیه لوازم ورزشی و تجهیزات هنرستانی برای دانش‌آموزان که بهترین وسایل تهیه شد.»

شوشتری افزود: «مسئله چند بُعدی و چند وجهی شدن دانش آموزان و تمام ساحتی بودن دانش آموزان مهمترین موضوع در حوزه آموزش ابتدایی است. همچنین در راستای سند تحول بنیادین حرکت کردن که سند اصلی ما است و مقام معظم رهبری در بیاناتشان تاکید فراوان بر اجرایی شدن این سند داشته اند.»

وی در پایان گفت: «از درگاه خدا می خواهیم که فرزندانمان سرباز امام زمان(عج) شوند. توصیه من به دانش آموزان باهوش و موفق این است سعی کنند در مطالعات و حضور خود در فضای مجازی مراقب باشند. انسان اگر خوراک مسموم بخورد آن سم در بدنش اثر می گذارد و امکان دارد بسیاری از حس های شش گانه ضعیف شود و یا از کار بیفتد، پس مراقب خوراک فکرمان هم مانند خوراک جسممان باشیم.»

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار