احمد صادقی در بازدید از خط ۶ مترو:

اولویت توسعه مترو باید در مناطق پر تردد باشد

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر بهره برداری از ایستگاه متروی حرم حضرت عبدالعظیم در شهر ری تا پایان سال، اولویت توسعه متروی تهران را در مناطق پر تردد برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اولویت توسعه مترو باید در مناطق پر تردد باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه، احمد صادقی و میثم مظفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در قالب طرح رصد ۲ با حضور در کارگاه مرکزی بخش شمالی خط ۶ مترو به بررسی توسعه خطوط۶و ۷ مترو پرداختند.

احمد صادقی رییس کمیته شفافیت شورا در جریان این بازدید گفت: توسعه مترو جزو اولویت های مدیریت شهری در این دوره است و توسعه خط ۶ به عنوان طولانی ترین خط مترو با اتصال شمال غرب به جنوب پایتخت دارای اهمیت فراوان است.

صادقی افزود: با این وجود نکته ای که باید مد نظر قرار گیرد توسعه خطوط مترو در جنوب پایتخت و مناطق پرتردد است.

وی ادامه داد: توسعه جنوبی خط ۶ تا حرم حضرت عبدالعظیم باید در ارجحیت قرار گیرد چرا که هم اکنون در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم با ترافیک شدید و انبوه جمعیتی مواجه هستیم که نیاز به استفاده از حمل و نقل عمومی انبوه بر دارند.

صادقی گفت: توسعه مترو برای تمامی سطح شهر و مناطق یک ضرورت است اما اولویت باید با مناطق پرتردد باشد.

وی اظهار داشت: طرح رصد در همین راستا است که اولویت ها را برای اعتباراتی که تخصیص می دهیم، مشخص کنیم لذا امیدواریم با عزم و جدیت خوب مدیریت شهری موانع برطرف شوند و هر چه سریعتر و بیشتر شاهد توسعه و راه اندازی خطوط و ایستگاه های مترو باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار