۱۴۷ درصد از بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران محقق شد

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران، از تحقق ۱۴۷ درصدی بودجه مصوب شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۷ درصد از بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران محقق شد

نشست شورای شهرداران مناطق ۲۲ گانه با حضور علیرضا جاوید معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و شهرداران مناطق و مشاورین برگزار شد.

وی ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی و تقارن این ایام با دهه‌ی مبارک کرامت به مدد ارواح طیبه شهدا و امام راحل و یاران شهیدش توفیق خدمت و بندگی را از جمله مواهب الهی دانست که در طول زندگی انسان نصیب اشخاص خواهد شد.

جاوید در ادامه ضمن تسلیت مجدد به شهردار منطقه ۶ بابت فقدان فرزند عزیزشان اینگونه ابتلائات الهی را در زندگی تک تک ما انسان‌ها منشأ امتحانات الهی دانست.

معاون شهردار تهران در ادامه ضمن بررسی عملکرد مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بر مبنای گزارش اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق لزوم برنامه ریزی جدی در حوزه‌های درآمدی و نگهداشتی شهر در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ را مطرح و از تلاش‌های مناطق ۲۲ گانه در تحقق مباحث بودجه‌ای و بویژه تحقق ۱۴۷ درصدی بودجه مصوب شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر به عمل آورد.

جاوید با توجه به ایام دهه‌ی کرامت از ویژه برنامه شهرداری تهران در برخی مناطق مرکزی شهر در جهت بالا بردن نشاط اجتماعی و ترویج روح معنوی این ایام مبارک در بین شهروندان خبر داد و همکاری همه جانبه ی مناطق را با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درجهت تحقق این مهم خواستار و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

در ادامه شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با ارائه پیشنهاداتی در خصوص ابلاغ مصوبات و دستورالعمل‌های ستادی به ویژه در حوزه مناقصات و کفایت اسناد در جهت بالا بردن ظرفیت‌های اجرایی و عملکردی مناطق، لزوم تسریع در ابلاغ اینگونه مصوبات را از واحدهای ستادی خواستار شدند.

در ادامه معاون هماهنگی امور مناطق از اضافه شدن موارد فوق به ارزیابی‌های آتی مناطق ۲۲ گانه شهر خبر داد.

جاوید، بر ضرورت ارائه دقیق آمار و گزارشات مناطق تأکید و ارائه گزارش دقیق و مستند بر طبق شاخص‌های ابلاغی اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق را راهگشای پیشبرد اهداف مدیریت شهری در ارائه خدمت هرچه بهتر به شهروندان تهرانی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار