مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش تیم والیبال فرهنگیان ملارد در مسابقات شهرستان‌های استان‌تهران

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از کسب رتبه دوم تیم والیبال فرهنگیان ملارد، در مسابقات استانی شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم والیبال فرهنگیان ملارد در مسابقات شهرستان‌های استان‌تهران

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر بیان کرد: تیم والیبال فرهنگیان مدارس ملارد در مسابقات والیبال استان تهران به میزبانی شهرری ، در سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد.

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزنده به جامعه فرهنگیان این منطقه ادامه داد: رضا زمانی، علی برابری، علی‌اکبر راعی، احمد قنبرسرائی، ارسلان تیموری، افشین زارع‌زاده، نیما نوروزپور، احمد قبادی ، مجید حاتمی، سعید حشمتی و محمد شهنازی همکاران فرهنگی بودند که در قالب تیم فرهنگیان ملارد در این مسابقات شرکت کردند.

این مقام مسئول افزود: تیم والیبال فرهنگیان ملارد با هدایت محسن بهمنی ، همکار رشته تربیت‌‌بدنی و سرپرستی محمد فرهادی، در این دوره از مسابقات شرکت کرد و در جمع ۱۲ تیم شرکت‌کننده از مناطق شهرستانهای استان تهران، پس از تیم‌های ورامین و رباط کریم در جایگاه سوم قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد: حضور فرهنگیان در عرصه‌های ورزشی عاملی برای انگیزه‌بخشی به آنان با هدف ترویج سبک زندگی سالم و شادابی و نشاط در جامعه فرهنگی است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار