از استاد خوشنویس نیشابوری درنخستین جشنواره ملی شکوه شاهنامه تجلیل شد

نیشابور (پانا) - استاد محمد سادات شرفی خوشنویس نیشابوری بخاطر یک عمر تلاش صادقانه در جهت ترویج و آموزش خوشنویسی درنخستین جشنواره ملی شکوه شاهنامه با حضور اساتید، هنرمندان، مردم و مسئولین تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
از استاد خوشنویس نیشابوری درنخستین جشنواره ملی شکوه شاهنامه تجلیل شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی خوشنویسی"شکوه شاهنامه"برای نخستین‌ بار در مشهد به مناسبت گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر نامدار ایرانی برپا شد که ۲۳ برگزیده داشت.

علیرضا سیدآبادی گفت: این جشنواره با مشارکت انجمن خوشنویسان ایران و به همت موسسه خردسرای فردوسی مشهد با موضوع خوشنویسی اشعار شاهنامه فردوسی با محوریت خط نستعلیق برگزار شد که شورای سیاست گذاری آن را "علیرضا قیامتی، علی ثابت نیا و حسین صالحی" و هیات داوران آن را استاد "غلامحسین امیرخانی"، استاد "علی شیرازی" و استاد "سید حیدر موسوی" تشکیل می دادند.

وی خاطر نشان کرد: ۸۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی شکوه شاهنامه ارسال شد که از بین آنها ۱۲۰ اثر به مرحله دوم داوری رفت و توسط اساتید مورد بررسی قرار گرفت که آثار ارسال شده به این جشنواره از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد: درنخستین جشنواره ملی "شکوه شاهنامه" از استاد محمد سادات شرفی خوشنویس نیشابوری بخاطر یک عمر تلاش صادقانه در جهت ترویج و آموزش خوشنویسی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار