رئیس اداره انجمن اولیاومربیان آموزش و پرورش استان اصفهان:

فرایند تهیه لباس فرم دانش‌آموزی بر عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه است

اصفهان (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیاومربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت ورود مدیران مدارس به فرایند تهیه لباس فرم دانش‌آموزی و انتخاب واحد تولیدی و یا هدایت و تشویق انجمن اولیا و مربیان مدارس به سمت تولیدی‌های خاص ممنوع است و کلیه فرایند تهیه لباس فرم دانش‌آموزی از انتخاب واحد تولیدی، انعقاد قرارداد، نظارت بر کیفیت کار تا مرحله توزیع بر عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه است.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فرایند تهیه لباس فرم دانش‌آموزی بر عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه است
شهرام صانعی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان این اداره کل در خصوص فرایند تهیه لباس فرم دانش‌آموزی اظهار کرد: در فرایند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، آموزش و پرورش و خانواده‌های گرامی در کنار یکدیگر ایستاده‌اند تا آینده‌سازان ایران اسلامی بتوانند در بستری مناسب رشد پیدا کرده و اهداف سند تحول بنیادین محقق شود.

وی افزود: در راستای این امر آموزش و پرورش و مدارس در فصل تابستان در کنار مواردی چون ثبت‌نام دانش‌آموزان عزیز با دو موضوع لباس فرم مدارس و سرویس حمل‌ونقل دانش‌آموزان نیز روبرو می‌شوند که خود نیز از نظر مسائل قانونی و فرایندهای اجرائی دستورالعمل‌هایی دارد که باید به آن توجه ویژه شود. در استان وسیع و پرجمعیتی چون اصفهان با تعداد دانش‌آموزان زیاد این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

صانعی بیان کرد: ورود مدیران مدارس به فرایند تهیه لباس فرم دانش‌آموزی و انتخاب واحد تولیدی و یا هدایت و تشویق انجمن اولیا و مربیان مدارس به سمت تولیدی‌های خاص ممنوع است و کلیه فرایند تهیه لباس فرم دانش‌آموزی از انتخاب واحد تولیدی، انعقاد قرارداد، نظارت بر کیفیت کار تا مرحله توزیع بر عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه است.

رئیس اداره انجمن اولیاومربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: هماهنگی و سازماندهی شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی توسط کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان ادارات آموزش و پرورش و شهرداری‌ها صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس توجه داشته باشند، در خصوص تأمین سرویس دانش‌آموزی، هر گونه برنامه‌ریزی و هماهنگی به‌منظور انتخاب شرکت‌های حمل و نقل توسط مدیران مدارس ممنوع و تخلف اداری محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار