گولسیانی: برای قهرمانی در جام حذفی قهرمانی لیگ‌ را فراموش می‌کنیم

تبریک نگفتن برایم اهمیتی ندارد/ به‌زودی تکلیفم با پرسپولیس مشخص خواهد شد

تهران (پانا) - مدافع خارجی پرسپولیس گفت برنامه آینده‌ام را نمی‌دانم اما بزودی تکلیفم مشخص خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
گولسیانی: برای قهرمانی در جام حذفی قهرمانی لیگ‌ را فراموش می‌کنیم

گئورگی گولسیانی بدون شک موفق‌ترین مدافع گلزن پرسپولیس بود که در جام حذفی و لیگ بیشترین گل‌ها را برای تیم قرمزپوش پایتخت به ثمر رساند و در کنار حضور بسیار خوب در کارهای دفاعی در امر گلزنی هم بسیار موفق بود. به همین دلیل او به یکی از چهره‌های اصلی پرسپولیس در لیگ ۲۲ تبدیل شد. مدافع گرجستانی نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی سرخپوشان داشت درباره این قهرمانی صحبت کرده است.

قهرمانی در خارج از خانه و اولین قهرمانی‌ات در تاریخ حضورت در تیم‌های ایرانی با پیراهن پرسپولیس برایت چه حسی داشت؟

حدود شش سال در فوتبال ایران حضور داشتم و با پیراهن پرسپولیس موفق شدم اولین قهرمانی‌ام را کسب کنم که برایم خیلی ارزشمند بود. در رابطه با محل انجام بازی هم ترجیح می‌دادم که این اتفاق در خانه خودمان باشد اما به هر حال این اتفاق برای من شکل نمادین داشت چون من یک فصل در ورزشگاه وطنی بودم و سابقه بازی در نساجی را دارم از همین رو جو ورزشگاه وطنی برای من شکل خوبی داشت.

به نظر حضور در پرسپولیس برایت خیلی بهتر و پربارتر بود؟

همه تیم‌هایی که من در آنها بازی کردم تیم‌های خوب و بزرگی هستند و گاهی خیلی نزدیک به کسب عنوان قهرمانی بودم اما در نهایت اتفاق قهرمانی برای من با پرسپولیس رخ داد به همین دلیل حضور در پرسپولیس با قهرمانی به‌عنوان خاطره شیرین در ذهنم باقی خواهد ماند.

در رابطه با عملکرد خیلی خوبت در خط دفاعی که با گلزنی‌های متعدد در دو جام همراه بود چه توضیحی داری؟

راجع به خط دفاعی و گلزنی بارها گفته‌ام که موفقیت‌های من فردی نیست و همه موفقیت‌هایی که کسب می‌کنیم گروهی و جمعی هستند و همه بازیکنان نقشی کلیدی در این این امر دارند.

در رابطه با قهرمانی در جام حذفی با توجه به یک بازی که تا فینال با آن فاصله دارید چه نظری داری؟

البته که ما به قهرمانی در جام حذفی هم فکر می‌کنیم و خوب می‌دانیم که برای رسیدن به این مهم باید به خودمان و ذهنمان انگیزه بدهیم. خوشحالیم که لیگ را برده‌ایم اما الان نیاز داریم که قهرمانی در لیگ را برای مدتی فراموش کنیم و به بازی با هوادار فکر کنیم.

در رابطه با تبریک نگفتن سرمربی رقیب و اینکه عده‌ای سعی کردند قهرمانی پرسپولیس را زیر سؤال ببرند چه توضیحی داری؟

تبریک نگفتن برایم اهمیتی ندارد و اینکه بعضی‌ها چه فکری می‌کنند. مهم این است که پرسپولیس قهرمان شد و این یک واقعیت مهم است و در نهایت در جدول رده‌بندی تیم ما در رده اول قرار گرفت. این مهم یعنی اینکه ما شایستگی قهرمانی را داشته‌ایم و بهترین بودیم.

با توجه به اینکه قراردادت رو به اتمام است چه توضیحی ‌داری و برای آینده چه تصمیمی داری؟

برنامه آینده‌ام را نمی‌دانم اما بزودی تکلیفم مشخص خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار