‌در جمع خبرنگاران:

واکنش رئیس سازمان انرژی اتمی به ادعای ساخت سایت هسته‌ای در رشته‌کوه‌های زاگرس

جمهوری اسلامی ایران مطابق موازین آژانس و پادمان کار می‌کند

تهران (پانا) - رئیس سازمان انرژی اتمی گفت جمهوری اسلامی ایران مطابق موازین آژانس و پادمان کار می‌کند و هر زمان که بخواهد هر فعالیتی را انجام دهد، تنظیمات خود را با آژانس برقرار می‌کند و مطابق آن عمل خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش رئیس سازمان انرژی اتمی به ادعای ساخت سایت هسته‌ای در رشته‌کوه‌های زاگرس

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به ادعای اخیر برخی رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه ایران در حال ساخت سایت هسته‌ای در رشته کوه‌های زاگرس است، اظهار کرد: دشمن صهیونیستی سال‌هاست که این اراجیف را مطرح ‌و جوسازی ایجاد می‌کند؛ هر زمان که شرایط در منطقه و محیط خودشان تنگ و سخت می‌شود، این عملیات‌های روانی را بیشتر و بیشتر تشدید می‌کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مطابق موازین آژانس و پادمان کار می‌کند و هر زمان که بخواهد هر فعالیتی را انجام دهد، تنظیماتش را با آژانس برقرار می‌کند و مطابق آن عمل خواهد کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: اینکه این‌ها شروع می‌کنند به جوسازی و عملیات روانی در سلسله همان اقدامات است، آن‌ها در این فرآیندهای طی‌شده گذشته همواره یک نوع برتری‌جویی را داشتند و سعی می‌کردند با جوسازی و عملیات روانی فشار حداکثری را بر کشور تشدید کنند؛ اما در این ماه‌های اخیر با موفقیت مواجه نشدند و شکست خوردند لذا الان شروع کردند به مطالب جدید دامن بزنند که این همان موارد مردود گذشته است و هیچ جایگاهی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار