در گفت‌وگو با پانا:

حسین‌پور: گزارش و برنامه‌های صحرایی نشان می‌دهد که این وزارتخانه به ریل اصلی خود بازمی‌گردد

صحرایی از جنس فرهنگیان است و این یک مزیت است/ معتقدم هر شخصی که بتواند رتبه‌بندی معلمان را به سرانجام برساند، مهمترین کار را انجام داده است

تهران (پانا) - نماینده مردم اسفراین گفت گزارش و برنامه‌هایی که آقای صحرایی ارائه داده است، نشان دهنده این است که این وزارتخانه به سمت ریل اصلی خود بازمی‌گردد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حسین‌پور: گزارش و برنامه‌های صحرایی نشان می‌دهد که این وزارتخانه به ریل اصلی خود بازمی‌گردد

امان الله حسین‌‌پور در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به معرفی رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار کرد: «موضوع مهمی که در کشور معضل شده است و حل این می‌تواند به فرهنگیان کمک کند و شاید یک کار فوری و به تعبیری مانعی بزرگ برای وزارت آموزش و پرورش است، رتبه‌بندی معلمان است. رتبه‌بندی معلمان کار بزرگی بود که با همکاری دولت و مجلس محقق شد.»

وی افزود: «امروز قریب به ۲۷ درصد از افزایش حقوق فرهنگیان، از محل رتبه‌بندی معلمان است؛ رتبه‌بندی این قابلیت را داشت که انقلابی را در حوزه آموزش و پرورش ایجاد کند.»

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: «صحرایی در این مدتی که سرپرست است، به این موضوع ورود جدی کرده است. این یک مزیت است. تنش‌ها کمتر شده و راه اعتراض مسالمت‌آمیز برای فرهنگیان باز شده است.»

وی ادامه داد: «گزارشی که آقای صحرایی ارائه داده است، نشان دهنده این است که این وزارتخانه به سمت ریل اصلی خود بازمی‌گردد. البته ایشان برنامه‌های دیگری نیز دارد که باید مطرح شود. من معتقدم هر شخصی که بتواند رتبه‌بندی معلمان را به سرانجام برساند، مهمترین کار را انجام داده است.»

حسین پور گفت: «همواره تاکید مجلس به دولت این بوده است که وزیر آموزش و پرورش از بدنه این مجموعه باشد؛ فرهنگیان در کشور ظرفیت خوبی دارند که باید از آنها استفاده شود. اینکه آقای صحرایی از جنس فرهنگیان است، یک مزیت است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار