آموزش و پرورش استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در ترویج نماز معرفی شد

اراک (پانا) - در ششمین اجلاس نماز استان مرکزی در اراک، آموزش و پرورش استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در امر توسعه و ترویج اقامه نماز معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در ترویج نماز معرفی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، در ششمین اجلاس نماز استان مرکزی در اراک، آموزش و پرورش استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در امر توسعه و ترویج اقامه نماز معرفی شد و از احمدرضا نوازنی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی به عنوان مدیرکل دستگاه برتر در امر توسعه و ترویج اقامه نماز با اهدای لوح یادبودی تقدیر به عمل آمد.

استاندار مرکزی در این اجلاس به دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد، منابع سرفصل فرهنگی را به طور کامل و کیفی هزینه کنند، مخلص الائمه افزود: دستگاه های فرهنگی و اجرایی وظایفی را در ترویج فرهنگ نماز برعهده دارند که باید در این راستا بکوشند.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: برخی از مساجد استان مرکزی از نظر جذب جوانان شاخص است اما برخی مساجد عقب مانده‌اند و باید برای جذب این قشر تلاش مضاعفی به کار گیرند و مدیران باید در مساجد محله‌ها و در کنار مردم باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز در ارتباط تصویری با این مراسم گفت: حق اقامه نماز و قرآن بعد از گذشت چهل و چهار سال از انقلاب اسلامی، هنوز به خوبی ادا نشده است.

وی بیان کرد: جای کار در حوزه فرهنگی و دینی زیاد است و نماز و قرآن در کنار هم هستند و به هر ۲ مهم باید به شکل پررنگ پرداخته شود.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نیز در ششمین اجلاس نماز استان مرکزی در اراک، افزود: بعد از امور ولایت، اقامه نماز ستون دین است و اولین چیزی که در قیامت سؤال می‌شود درباره نماز است.

ایشان بیان کرد: در اقامه و ترویج نماز، خانواده در رأس قرار دارد و سپس مساجد و روحانیون و بعد از آن وظیفه بر دوش آموزش و پرورش است.

آموزش و پرورش استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در امر توسعه و ترویج اقامه نماز معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار