حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امام جمعه شهرستان بام و صفی‌آباد ؛

اجلاسیه نماز دانش‌آموزی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز درمدارس وآشنایی دانش‌آموزان است

بام و صفی آباد (پانا) - اجلاسیه نماز دانش‌آموزی، با سخنرانی امام جمعه و رئیس اداره قرآن،عترت و نماز خراسان شمالی و حضور مسئولین و دانش‌آموزان مدارس شهرستان بام و صفی‌آباد در مصلی صفی آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اجلاسیه نماز دانش‌آموزی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز درمدارس وآشنایی دانش‌آموزان است

امام جمعه شهرستان بام و صفی آباد بیان کرد: اجلاسیه نماز دانش آموزی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس و آشنایی دانش آموزان با آثار و برکات نماز جماعت و نماز اول وقت است.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده تصریح کرد: از اهداف این اجلاسیه می توان به معرفی الگوهای موفق در نماز و ایجاد انگیزه و رغبت در میان دانش آموزان برای اقامه نماز و همچنین شناسایی فعالان و خادمان نماز و معرفی آنان به جامعه دانش آموزان است.

همچنین در حاشیه این اجلاسیه، نمایشگاه آثار فرهنگی و تربیتی و قرآنی و دست سازه ها و دست نوشته های دانش آموزان در نمایشگاه آثار فرهنگی به نمایش درآمد و از فعالین نماز دانش آموزی تقدیر شد.

در این مراسم، برنامه های اجرایی از جمله؛ قرائت قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود توسط دانش آموزان قرآنی دبستان شهید شجاع بهار، پخش کلیپی از فعالیت های نماز در سطح مدارس و اهدای هدایای به میهمانان پایان یافت.

خبرنگار : فاطمه تاتاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار