نخستین جشنواره نقالان سوره با حضور دانش‌آموزان شیرین سخن برگزار شد

بجنورد (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی گفت جشنواره دانش‌آموزی نقالان سوره از اواخر پاییز با همکاری دبیرخانه حوزه هنری استان و اداره کل آموزش و پرورش‌آغاز و با محوریت نقل زندگی شهدای شاخص استان و دو تن از قهرمانان ملی مبارزه با استعمار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره نقالان سوره با حضور دانش‌آموزان شیرین سخن برگزار شد

امید ایزانلو اظهار کرد: تعداد ۶۳ اثر از ۲۶۶ اثر ارسال شده انتخاب شد که تعداد ۲۰ اثر به سطح استانی راه یافته تا در مرحله نهایی داوری شوند.

ایزانلو تصریح کرد: جهت تقویت و آمادگی بیشتر شرکت کنندگان کارگاه های آموزشی در مدارس و کانون های فرهنگی_تربیتی آموزش و پرورش برگزار شد؛ ضمن اینکه تمامی شرکت کنندگان می توانستند در این کارگاه حضور داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: مورخ ۲۸ اردیبهشت مرحله نهایی اجراها با حضور ۱۰ نفر از دانش آموزان برتر( ۴ پسر و ۶ دختر) از مقاطع ابتدایی و متوسطه داوری شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش بی بدیل مدیریت حوزه هنری استان افزود: امیدواریم در سال آینده این جشنواره در سطح ملی با مسئولیت دبیرخانه ای خراسان شمالی برگزار شود.

در پایان از دانش آموزان برتر در بخش نقل اسطوره فاطمه رمضانی (بجنورد)، در بخش نقل شهدا امیر علی روحانی (فاروج)، ۱۸ نفر از سایر برگزیدگان و همچنین دیپلم افتخاری به غزل هنرپیشه (دبستان شهید معتمدی روستای گزکوه در فاروج ) و نیز از مربیان برتر در همایش(فاطمه نیکنام؛رتبه اول) (حلیمه ارغوان؛ رتبه دوم)، (محبوبه جوانمرد؛ رتبه سوم) تجلیل شد.
گفتنی است تقدیر و تشکر از برترین ها با حضور محمد عقیقی معاون پرورشی، اکرم صدیقی ریاست حوزه هنری و قاسم محمد زاده ریاست بنیاد شهید استان به عمل آمد.

خبرنگار:فاطمه نیکنام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار