در نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس ابتدایی عنوان شد:

ثبت‌نام دانش‌آموزان باید در فضایی آرام و ایمن انجام شود

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با بیان اینکه ثبت‌نام اولین گام سال تحصیلی جدید است، رعایت اصل تکریم، کرامت انسانی و حفظ احترام خانوده‌ها، انتخاب افرادی دارای حسن خلق، صبور و آگاه به قوانین و مقررات در ستادهای ثبت‌نام را مهم و اساسی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام دانش‌آموزان باید در فضایی آرام و ایمن انجام شود

نشست هم اندیشی مدیران مدارس ابتدایی با حضور هادی زمانی‌نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، سید‌جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی، مهناز اعتمادی معاون آموزش ابتدایی، رامین درآسای معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، فاطمه حسن‌زاده کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد در سالن شهید پیچک اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

هادی زمانی‌نژاد با تاکید بر رعایت دقیق دستورالعمل ثبت‌نام مدارس با بیان اینکه ثبت نام نخستین گام سال تحصیلی جدید است اظهار کرد: اصل تکریم، کرامت انسانی و حفظ احترام خانوده‌ها، انتخاب افرادی دارای حسن خلق، صبور و آگاه به قوانین و مقررات در ستادهای ثبت نام، اطلاع رسانی به موقع و تمهید مقدمات لازم به منظور پیشگیری از ازدحام هنگام ثبت نام از موارد مهمی است که می بایست مورد توجه مدیران قرار گیرد تا ثبت نام دانش آموزان در فضایی آرام و ایمن انجام شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی و نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و پیش بینی‌های صورت گرفته در راستای اوقات فراغت دانش آموزان تابستان خوبی را رقم بزنیم. دانش آموزان ما در مقایسه با بیشتر کشورها، از طولانی ترین تعطیلات برخوردارند. از این رو پاسخ دادن به نیازهای متنوع جوانان در زمینه اوقات فراغتشان از جنبه اخلاقی و تربیتی اهمیت زیادی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار