معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

ارزشمندی شرکت در مسابقات قرآن و عترت و نماز فرهنگیان، نوعی فرهنگ‌سازی است

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی عنوان کرد ارزشمندی شرکت در مسابقات قرآن و عترت و نماز فرهنگیان، نوعی فرهنگ‌سازی است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ارزشمندی شرکت در مسابقات قرآن و عترت و نماز فرهنگیان، نوعی فرهنگ‌سازی است

محمد عقیقی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: داوری مرحله استانی رشته‌های قرائت، تحقیق و حفظ، حفظ کل 10جزء نهج البلاغه و روش تدریس آقایان و بانوان شهرستانهای خراسان شمالی در قالب 2 دو گروه 25 نفره آقا و 31 نفره خانم انجام شد.

وی ضمن اشاره به اهمیت تلاش‌های بی‌وقفه همکاران حوزه پرورشی ابراز کرد: اداره فرهنگ و عترت رابطه تنگاتنگی در دستگاه تعلیم و تربیت استان با سایر حوزه های پرورشی دارد و رابطه قرآن، عترت و نماز، بر لزوم تبیین رفتار قرآنی تاکید دارد.

عقیقی ضمن تبریک به معلمان تاکید کرد: طبق تصمیم کمیته برگزاری مسابقات از هر شهرستان یک نفر در بخش برادران و یک نفر در بخش خواهران در هر یک از پنج رشته در مرحله استانی شرکت کردند و در مرحله استانی مسابقات فرهنگیان به میزبانی شهرستان بجنورد برگزار شد.

ریئس اداره قرآن عترت و نماز در برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی بیان کرد: افرادی که به این مرحله راه پیدا کردند از امتیازات ویژه ای برخوردار هستند و برای کلیه همکاران فرهنگی در مرحله استانی مسابقات قرآنی اعم از شرکت کننده، داور، سرپرست، گواهی حضور و جوایز در نظر گرفته شده است.

در پایان، مهدی جوان جعفری از کلیه مدیران و معاونین پرورشی و کارشناسان قرآن، عترت و نماز شهرستان ها و مناطق که در جهت باشکوه برگزار شدن مسابقات استان تلاش کردند تا فرهنگ قرآنی و دینی گسترش پیدا کند، تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار