مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

دریافت اسناد املاک آموزش و پرورش استان کرمان با اجرای تفاهم‌نامه‌ با بنیاد مسکن

کرمان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت با اجرای تفاهم‌نامه‌ سه جانبه آموزش و پرورش با سازمان ملی ثبت اسناد و بنیاد مسکن فرایند دریافت اسناد املاک آموزش و پرورش استان کرمان شتاب بیشتری گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۶۰۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دریافت اسناد املاک آموزش و پرورش استان کرمان با اجرای تفاهم‌نامه‌ با بنیاد مسکن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از تعامل و همکاری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با آموزش و پرورش در زمینه اخذ سند مالکیت اراضی و املاک تشکر کرد و گفت: آموزش و پرورش استان کرمان بیش از ۵ هزار و ۳۶۲ ملک آموزشی و پرورشی دارد.

وی افزود: بیش از یک هزار و ۸۰۰ ملک آموزش و پرورش استان کرمان در مناطق روستایی هستند که اخذ سند رسمی برای املاک آموزش و پرورش به ویژه مناطق روستایی در سال جاری در اولویت برنامه ها و فعالیت های آن قرار دارد.

رضایی با اشاره به اینکه حدود نیمی از املاک آموزش و پرورش استان فاقد سند هستند، بر تداوم جلسات کمیته استانی مستندسازی املاک فاقد سند آموزش و پرورش تاکید و اظهار امیدواری کرد: با شناسایی و رفع مشکلات شاهد تحرک بیشتر در صدور املاک فاقد سند باشیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان بیان کرد: در صورت همکاری بنیاد مسکن و ثبت اسناد تا دو سال آینده همه املاک آموزش و پرورش در اقصی نقاط استان پهناور کرمان سنددار شوند.

مهدی محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: آماده هر گونه همکاری با آموزش و پرورش در راستای تسریع در صدور اسناد مالکیت مدارس در سطح استان هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان ها و مناطق اگر اشکال و موانعی در امر مستندسازی املاک آموزش و پرورش وجود داشته باشد، شخصا پیگیری می کنم تا در انجام امور تسریع شود، عنوان کرد: بنیاد مسکن پرونده های تحویلی آموزش و پرورش را با سرعت پیگیری خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار