ستاد کل نیروهای مسلح

با حضور مردم در صحنه کارهای ناشدنی انجام و مشکلات بزرگ حل شده است

تهران (پانا) - ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی یادآور شد که در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.

کد مطلب: ۱۳۵۹۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
با حضور مردم در صحنه کارهای ناشدنی انجام و مشکلات بزرگ حل شده است

در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:
دوازدهم فروردین‌ماه یادآور روزی است که حضرت امام خمینی (ره) استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور را به انتخاب مردم واگذار کرد و ملت ایران که پیش‌ از این، در جریان مبارزات علیه بنیان‌های طاغوتی یک حاکمیت ظالم و موروثی، اراده انقلابی خود را به رخ جهانیان کشیده بود، با رای اکثریت و قاطع مردم، استقرار حاکمیت اسلام را تثبیت نمود و این‌گونه امام و امت در مسیری واحد، جمهوریت و اسلامیت نظام را به عرصه تحقق قطعی رساندند.
انقلاب اسلامی ایران بر مبنای هویت الهی و نیز سازگاری تمام و کمال با فطرت‌های عالی انسانی از همان سپیده‌دم پیروزی، مورد اقبال آحاد انسان‌های آزاده در سراسر جهان قرار گرفته و روح معنویت، استقلال‌خواهی و ظلم ستیزی را در کالبد ملت‌ها دمیده است و به مدد همین مقبولیت و نفوذ معنوی در میان آزادگان جهان در نبرد با نظام سلطه شرایطی را رقم زد که در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.
پیروزی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر جبهه کور اهل سلطه، علاوه بر پایگاه مردمی، مرهون انفاس قدسیه امام راحل (ره) و رهبری حکیمانه و الهی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای است که با احیای گنجینه ایمانی ملت بصیر ایران، کشور و مردم را ذیل پرچم اصل مترقی ولایت فقیه در برابر زنجیره‌ای از توطئه‌ها، ترفندها و نقشه‌های شیطانی و جنگ ترکیبی دشمن متحد کرده‌اند تا نصرت جمهوری اسلامی ایران در این مسیر، نصرت خدا باشد.
پیشرفت حیرت آور و عزیمت موفق به سوی ایران قوی باعث شده است که نظام سلطه از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از این بالندگی و اقتدار استفاده کند. از جمله در پاییز سال گذشته، دشمنان و در رأس آن، رژیم تروریستی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با خیالی خام، تصور می‌کردند با ایجاد جنگ ترکیبی و نیز اردوکشی خیابانی به وسیله پیاده نظام خود و برهم زدن امنیت عمومی مردم، می‌توانند استحکام مردمی نظام را مورد تهدید قرار دهند، اما حضور میلیونی مردم با بصیرت، مقاوم و غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان داد محاسبات دشمن غلط بوده است. از این رو، می‌توان ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ را تصویری از رجوع به رأی مردم و در امتداد اولین انتخابات واقعی این ملت، یعنی همه‌پرسی ۱۲ فروردین ۵۸ دانست.
ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی و برکت پشتیبانی ملت شریف و قهرمان ایران و نیز تحت تعالیم فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای بار دیگر با گرامی‌داشت یاد، نام، خاطره و آرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای همیشه جاویدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام همچون حاج قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی، یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را به ملت آگاه ایران تبریک عرض نموده و شعار سال«مهار تورم و رشد تولید» در سال ۱۴۰۲ را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده و با عنایت خداوند متعال در جهت تحقق آن، تمام ظرفیت ها را بکار خواهد بست. در طی چهار دهه گذشته یکی از سیاست‌های اصلی استکبار، جلوگیری از پیشرفت و از کار انداختن تولید کشور بوده است، اما تجربه به ما آموخته است که هر زمان مردم در صحنه حضور داشته اند، کارهای ناشدنی انجام و مشکلات بزرگ حل شده است.
رسیدن به آینده‌روشن و پیشرفت ایران اسلامی و حل همه مشکلات در عرصه‌های مختلف به امنیت فراگیر و همه جانبه نیازمند است، از این روی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صفی واحد و در کمال قدرت از استقلال، امنیت، منافع ملی و دستاوردهای عظیم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صیانت کرده و با آمادگی کامل، خود را همواره جان‌فدا و پشتیبان آرمان‌های انقلاب، نظام اسلامی و مردم عزیز ایران می‌داند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار