امام جمعه کاشمر:

مجلس دانش‌آموزی یک ظرفیت عالی برای فعالیت رسمی دانش‌آموزان است

کاشمر (پانا) - امام جمعه شهرستان کاشمر گفت مجلس دانش‌آموزی با مجوز رسمی و حمایت حاکمیت، ظرفیت بسیار خوبی برای فعالیت رسمی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۵۹۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی یک ظرفیت عالی برای فعالیت رسمی دانش‌آموزان است

دیدار نوروزی اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی پسران کاشمر با حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری امام جمعه شهرستان کاشمر انجام پذیرفت.

در ابتدا این دیدار اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی ضمن تبریک سال نو به حجت الاسلام و المسلمین طاهری، در رابطه با اینکه چطور امید به آینده در دل دانش آموزان زنده و تقویت بشود و همچنین برنامه ریزی برای بازدید مسئولین از مدارس شهرستان به گفت و گو با امام جمعه کاشمر پرداختند‌.

همچنین نیما نادری، رئیس مجلس دانش آموزی کاشمر، مجلس دانش آموزی و دیگر نهادها را بسیار تاثیرگذار در امیدآفرینی در بین دانش آموزان دانست و بیان کرد: امروز مجلس دانش آموزی کاشمر در کنار بیان مشکلات و ارائه راهکارها به ارائه طرح و ایده در سطح شهرستان و مدارس می پردازد.

حجت‌ الاسلام و المسلمین جواد طاهری در این باره گفت: برای اینکه امید به آینده در دل دانش آموزان زنده و تقویت شود بایستی انسجام در بین تشکلات دانش آموزی راه اندازی کنید. همچنین داشتن تعدادی عضو در هر مدرسه که به یک ساختار تبدیل شود. دومین مورد این است که با ایجاد این ساختارها در مدارس، سریع جلسات پرسش و پاسخ در مکان هایی مانند کانون های فرهنگی، تربیتی یا محیط های دیگری که مربوط به آموزش و پرورش است، برگزار کنید و همینطور جمعیت دانش آموزان را در این جلسات افزایش دهید.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسات تنوع هایی را مانند برگزاری اردو، اهدای جوایز و.... ایجاد کنید تا تعداد بیشتری دانش آموز از جلسات استقبال کنند. سپس به صورت غیر مستقیم از فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و.... مطالبه گری کنید. به عنوان مثال انتظار شما از شهردار این است که برای دانش آموزان موفق به صورت رایگان در سالن سینما، فیلم نمایش دهد و این شروع حرکت شماست. ضمن اینکه اگر کارگاه آموزشی نیاز دارید به ما بگوئید تا پشتیبانی کنیم.

امام جمعه کاشمر بیان کرد: از نظر بنده شروع این حرکت را با دانش آموزان انقلابی آغاز کنید. ابزار دشمن برای ناامیدی دانش آموزان، فضای مجازی است، پس شما هم این ابزار را بدست بگیرید و فقط یک نفر داخل خبرگزاری پانا فعالیت نکند. در عوض ۱۰ الی ۲۰ نفر دانش آموز فعالیت کنند. حتّی دوره آموزشی خبرنگاری هم برگزار کنید و به این شکل ما محصول کارتان را ببینیم.

طاهری تصریح کرد: مجلس دانش آموزی با مجوز رسمی و حمایت حاکمیت، ظرفیت بسیار خوبی برای فعالیت رسمی دانش آموزان است. شما می‌توانید استعدادهای خود را در این قالب نشان دهید و قابلیت های خود را پرورش دهید.

وی در پایان افزود: در ادامه دانش آموزان را به نماز جمعه سوق دهید. من از ابتدا عرض کردم که اگر حضور دانش آموزان در نماز جمعه باشکوه باشد، بنده خطبه های نماز جمعه را به سمت دانش آموزان می برم.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار