رمضان شریف: راهپیمایی روز قدس امسال زودتر از موعد برگزار می شود

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل همزمانی احتمالی با اعلام عید سعید فطر یک هفته زودتر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۹۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رمضان شریف: راهپیمایی روز قدس امسال زودتر از موعد برگزار می شود

به گزارش شفقنا، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، طی مشورت با مقامات و نهادهای متولی این حوزه در داخل و خارج از کشور مقرر گردید جمعه ۲۳ ماه رمضان (۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲) به عنوان روز جهانی قدس اعلام شود تا امت اسلامی در سراسر جهان به صورت یکپارچه و پرشور و در صفوف فشرده در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت کنند.

شریف با اشاره به برگزاری جلسات ستاد انتفاضه و قدس به منظور برنامه ریزی و هماهنگی و هم افزایی نهادها و ظرفیت‌های فعال در حوزه قدس و فلسطین خاطرنشان کرد: اشغال فلسطین یک توطئه بین‌المللی برای تسلط بر جهان اسلام و غارت منابع و ثروت‌های مسلمین به ویژه در منطقه غرب آسیا بود و از ۷۵ سال گذشته تاکنون هر روز ابعاد و زوایای جدیدی از آن برای افکار عمومی جهانیان پدیدارتر می‌شود.

وی گفت: شعار محوری روز جهانی قدس امسال در مشورت با نخبگان و فعالان حوزه قدس و فلسطین در روزهای آتی انتخاب و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: شواهد حاکی از آن است روزهای جهانی قدس و بازخوانی پرونده فلسطین در ۴۴ سال گذشته و توانمندی جبهه مقاومت به بار نشسته است و از هر زمانی دیگری به پیروزی نزدیک تریم.

رمضان شریف تصمیم تعدادی از اعضای کابینه نخست وزیر صهیونیستی برای استعقا را بیانگر شکاف بی‌سابقه در رژیم محسوب و تصریح کرد: جنگ قدرت امروز در رژیم غاصب به حدی رسیده است که هر یک از احزاب تشکیل دولت بدهند، احزاب دیگر از هیچ تلاشی برای به زیر کشیدن آن فروگذار نخواهند کرد و این واقعیت دلالت بر ذات پلید و ماهیت این رژیم دارد.

وی با تاکید بر اینکه به فضل الهی تارهای خانه عنکبوت در حال پاره شدن است، بیان داشت: آتشی که زبانه‌های آن این روزها به ساختمان کنسنت رسیده است، به راحتی خاموش شدنی نیست و فروپاشی قریب‌ الوقوع دولت نتانیاهو را نوید می‌ دهد.

وی، بازداشت‌های گسترده این روزهای فلسطینیان و یورش اشغالگران به مسجد الاقصی و حمله به اعتکاف کنندگان در حال مناجات و نیایش در ماه مبارک رمضان را از اقدامات صهیونیست‌ها برای سرپوش گذاشتن بر وقایع این روزها در شهرهای صهیونیستی برشمرد و تصریح کرد: به یاری خداوند متعال روز جهانی قدس امسال، زلزله ویرانگر دیگری بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد و نخست وزیر دیکتاتور و تروریست صهیونیست‌ها را به ساعت صفر و حذف از صحنه سیاست نزدیک خواهد ساخت.

وی ظهور گروه مقاومت «عرین الاسود» و به صحنه آمدن نسلی شامخ، مؤمن و شکست ناپذیر به میدان انتفاضه که با سینه‌های سپر شده برابر اشغالگران صهیونیستی مقاومت می‌ کنند را تهدیدی راهبردی برای صهیونیست‌ها توصیف کرد و افزود: حمایت آحاد امت اسلامی از فلسطین و اعلام نفرت و بیزاری مجدد از غاصبان قدس شریف در روز جهانی قدس بی شک برای تداوم مقاومت مردم فلسطین، تولید قدرت مضاعف را به همراه خواهد داشت و اعلام ابطال پیمان پلید و فریبنده صلح آبراهام و محکومیت عادی سازی روابط با رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی از پیامدهای آن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار