سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر کشور:

خللی در برنامه‌های کاری هلال‌احمر و داروخانه‌ها ایجاد نشده است

بابلسر (پانا) - سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر کشور تاکید کرد در طرح نوروزی، جمعیت داوطلب جوان در حوزه امداد، نجات، بهداشت و درمان به صورت روزانه آماده خدمت به مردم هستند و خللی در برنامه‌های کاری ایجاد نشد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
خللی در برنامه‌های کاری هلال‌احمر و داروخانه‌ها ایجاد نشده است

پیمان نامدار عنوان کرد: آنچه که مسلم است در حوزه بهداشت و درمان همیشه توصیه ما به خصوص برای مسافرین این است که به پویش بهرفت جمعیت هلال احمر بپیوندند، قطعا اگر نکات مهمی که در این حوزه وجود دارد را رعایت کنند یک سفر ایمن خواهند داشت.

وی در حوزه مواد غذایی نیز برای مسافرین توصیه هایی داشت و بیان کرد: تهیه و طبخ غذا و همچنین نگهداری از آن بسیار مهم است. مسافران باید به آن توجه کنند تا دچار مشکلات گوارشی، آسیب و آلودگی های میکروبی و ویروسی که ممکن است در معرض آن قرار بگیرند نشوند.

نامدار خاطرنشان کرد: در طول مسیر و همچنین ورودی شهرها، امدادگران، تیم های جوانان و داوطلبان در کنار مسافران بوده و آماده پذیرایی از آنها تا انتهای سفر هستند و در حوزه اطلاعات گردشگری، فضای دوستدار کودک، اقامه نماز و آموزش هایی در حوزه های مختلف امداد و نجات تیم های سحاب و سحر، اطلاعات لازم در اختیارشان قرار می دهند.

دانش‌آموز خبرنگار :مریم قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار