مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد؛

برنامه‌ریزی برای سفر بازنشستگان به عتبات عالیات

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به برنامه‌ریزی برای سفر زیارتی بازنشستگان به عتبات عالیات گفت با هدف تسهیل این سفرها از ظرفیت شرکت‌های زیر مجموعه صندوق استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای سفر بازنشستگان به عتبات عالیات

بنا به اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت‌الله ترکی افزایش رضایتمندی بازنشستگان با توجه به تاکید مستمر رییس جمهور و وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را رویکرد اصلی این نهاد برشمرد و اظهار داشت: این دولت توجه جدی به رسیدگی به امور بازنشستگان دارد.

ترکی تاکید کرد: مدتی است در حال بررسی و احصای نقاط ضعف صندوق و زیر مجموعه در ادوار گذشته مدیریتی و برنامه‌ریزی کوتاه مدت هستیم و به نظر می‌رسد گام تحولی بلندی برداشته خواهد شد.

وی ادامه داد: قول‌های ما قول کوتاه مدت است که برای بازنشستگان و عموم جامعه ملموس باشد و به مدیران نیز گفته‌ایم که عملیاتی کار کردن آنها اولویت ماست.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به علاقه مندی جمع زیادی از بازنشستگان برای انجام سفرهای زیارتی اشاره کرد و گفت: در ادوار گذشته سفر به عتبات برای بازنشستگان وجود نداشته یا تسهیل نشده است که بازنشستگان بسیار زیادی در سامانه نظارت مردمی از این مورد گلایه‌مند بودند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه سفرهای زیارتی به عتبات باید در کنار سفرهای سیاحتی برای بازنشستگان تسهیل شود،اظهار داشت: در روزهای پایانی سال گذشته دستورهای لازم در این زمینه صادر و جلساتی برگزار شد تا به زودی این کار اجرایی شود.

ترکی نقش صندوق بازنشستگی را در این سفرها تسهیل گری دانست و گفت: در این راستا شرکت‌های زیرمجموعه صندوق متولی امر می‌شوند تا بازنشستگان بتوانند با حداقل هزینه ممکن، به زیارت بروند.

وی این نکته را نیز متذکر شد که از ظرفیت ۲ شرکت هواپیمایی ذیل صندوق بازنشستگی برای تسهیل سفرهای زیارتی بازنشستگان استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار