مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

برگزاری اعتکاف علمی دانش آموزان در ۴۰ واحد آموزشی قزوین

قزوین(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از اجرا و برگزاری طرح اعتکاف علمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه نظری استان در سطح ۴۰ واحد آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اعتکاف علمی دانش آموزان در ۴۰ واحد آموزشی قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین، نقی سیاهکالی مرادی افزود: در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان طرح اعتکاف علمی از سوم فروردین آغاز شده و تا ۱۱ فروردین ماه ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به فعالیت ۴۰ مدرسه دوره متوسطه نظری استان در طرح اعتکاف علمی دانش آموزان،اظهار کرد: ایجاد فضایی آرام و عاری از استرس برای دانش آموزان و استفاده از تجربیات همدیگر، از ویژگی‌های این طرح است.

سیاهکالی مرادی، هدف از اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان را فراهم کردن محیطی امن برای مطالعه دانش آموزان عنوان کرد و افزود: این طرح برای دانش‌آموزان کنکوری و در راستای بهره‌گیری آنها از فرصت طلایی نوروز در نظر گرفته شده است.

این مسئول تاکید کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مشاوران مجرب و رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال گذشته، مطالعه و رفع اشکال از جمله خدماتی است که در این پایگاه‌ها ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در مدارس حضور دارند.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: در این طرح مدارس دانش آموزان پایه دوازدهم از ساعت هشت صبح تا ۱۶ هر روز برای مطالعه در مدارس حضور دارند.

وی یادآور شد: با توجه به امکان دید و بازدیدهای نوروزی و احتمال فراهم نبودن شرایط مطالعه کافی در منزل، این طرح می‌تواند فرصت مناسبی برای مطالعه دروس و آمادگی بیشتر دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی و آزمون سراسری باشد.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار