دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با نمایندگان مجلس شورای اسلامی

قزوین(پانا)- نقی سیاهکالی مرادی به مناسبت عید نوروز با لطف‌الله سیاهکلی مرادی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با نمایندگان مجلس شورای اسلامی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین؛ صبح روز یکشنبه ششم فروردین ماه مدیرکل آموزش و پرورش به همراه اعضای شورای معاونین به مناسبت عید نوروز با لطف‌الله سیاهکلی مرادی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی دیدار و سال نو را تبریک گفتند.

در این دیدار مدیرکل آموزش وپرورش به تشریح اقدامات انجام شده توسط اداره کل و ادارات مناطق و نواحی استان در رابطه با نظام رتبه‌بندی معلمان پرداخت و گفت: متأسفانه با وجود زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی، برخی مشکلات در مسیر پرداخت حقوق اسفندماه و معوقات رتبه‌بندی مانع تحقق به موقع و کامل این امر شد.

سیاهکالی مرادی همچنین از نمایندگان استان خواست تا از ظرفیت مجلس و سایر ظرفیت‌های موجود در راستای استیفای حقوق معلمان استفاده کنند.

نمایندگان استان نیز ضمن تبریک عید نوروز و اظهار تاسف از مشکل پیش‌آمده در مسیر پرداخت حقوق و معوقات فرهنگیان جهت پیگیری این موضوع با قید فوریت قول مساعد دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار