در گفت‌وگو با پانا؛

محمد برزگر: پرسپولیس نباید امید به قهرمانی را از دست بدهد

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال پرسپولیس معتقد است، هرچند کار از دست سرخپوشان خارج شده اما نباید این تیم امیدش را برای قهرمانی از دست بدهد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
محمد برزگر: پرسپولیس نباید امید به قهرمانی را از دست بدهد

مجتبی سیدی/ محمد برزگر در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به تساوی ایران و روسیه در اولین حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی بود. ما توانستیم بعد از مدتها از تیم ملی یک نمایش هجومی و قابل قبول ببینیم. هرچند در یک صحنه معمولی یک پنالتی ساده دادیم، اما موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. در عوض توانستیم بازی عقب افتاده را جبران کنیم و چند بار فرصت پیش افتادن از حریف را داشتیم که بی دقتی باعث از دست رفتن پیروزی شد. با این حال همه از نمایش تیم ملی امیدوار شدند و امیدواریم در ادامه هم بتوانند به موفقیت برسند.»

وی افزود: «به قلعه‌نویی باید تبریک بگویم. انتخاب مناسبی بود. حالا که سیاست این بود،مربی ایرانی انتخاب شود، بهترین گزینه انتخاب شد. او سالها پیش هم تجربه کار در تیم ملی را داشته و بدون شک می‌تواند از آن تجربه گرانبها بهترین استفاده را ببرد. او با بازیکنان بزرگی کار کرده که برخی‌ها مثل علی کریمی و مهدوی‌کیا و نکونام آن موقع در بهترین لیگ‌های دنیا توپ می‌زدند. او توانایی بالایی در مدیریت دارد و معتقدم بهتر از دفعه اول نتیجه می‌گیرد.»

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به نتایج این تیم در لیگ برتر و سقوط به رتبه سوم تاکید کرد: «من بازی حساس پرسپولیس با سپاهان را در ورزشگاه بودم. واقعا تیم ما دور از انتظار ظاهر شد. ما فرصت‌های زیادی به حریف دادیم. جلوی تماشاگران خودمان باید بهتر بازی می‌کردیم. با این حال معتقدم هنوز چیزی از دست نرفته و پرسپولیسی‌ها نباید امیدشان را از دست بدهند. به نظرم این وقفه آخر لیگ به خاطر سال نو، می‌تواند به نفع تیم ما باشد. ریکاوری خوبی برای تیم است و بچه‌ها می‌توانند با ذهنیت مثبت در بقیه بازی‌ها ظاهر شوند.»

محمد برزگر گفت: «امیدوارم در این فرصت پیش آمده گل محمدی تمهیداتی اندیشیده باشد، تا تیم از این شرایط بد رها شود. از لحاظ روحی روانی و انگیزه‌های فوتبالی خیلی مهم است که بازیکنان بازسازی شوند و درک کنند که می‌توانند دوباره صدر را بگیرند. ما قبلا تجربه این‌چنینی زیاد داشتیم و صدر را از دست دادیم اما ادامه دادیم و برگشتیم.»

وی تاکید کرد: «ابتدای فصل با خریدهایی که انجام دادیم، همه توقع داشتند بتوانیم بدون دردسر قهرمان شویم اما فوتبال بالا و پایین دارد و پیش می‌آید. تیم‌های دیگر هم هزینه کردند. همین سپاهان سالهاست برای قهرمانی دارد هزینه می‌کند اما نتوانسته به آن برسد. ما ۵ سال پشت سر هم قهرمان شدیم و الان هم جزو مدعیان اصلی هستیم. ما در تیم بگوویچ همه ستاره بودیم اما تیم به هم ریخت و وارد حاشیه شد. باید از تاریخ درس بگیریم و اجازه ندهیم تکرار شود.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «تیمی اگر وارد حاشیه شود، فاتحه آن را باید خواند. اگر بازیکن از تمرکزش خارج شود و دنبال داور و جاروجنجال برود، جمع کردن آن تیم خیلی سخت می‌شود. دستیاران باید به یحیی بیشتر کمک کنند. اتفاق خاصی نیفتاده و باید روحیه‌شان را بازیکنان حفظ کنند. ۷ بازی باقی مانده است و بچه‌ها باید اتفاقات درون تیمی را مدیریت کنند. مصدومیت‌ها هم خیلی تیم را اذیت کرده است. خیلی بازیکنان شاید در تیم های دیگر ستاره باشند اما شرایط پرسپولیس و استقلال فرق دارد و ممکن است اینجا جواب ندهند. درست است کار قهرمانی دست سپاهان است اما ما دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم و شک نکنید حریف را می‌توانیم بگیریم. فوتبال رو ندارد و بارها اتفاق افتاده که فاصله بیش از ۴ امتیازی هم جبران شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار