زندانیان واجد شرایط از مرخصی‌های ویژه نوروز بهره‌مند شدند

تبریز (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز ضمن اشاره به اهمیت تحکیم بنیان خانواده زندانیان واجد شرایط زندان مرکزی تبریز، از بهره مندی از مرخصی های ویژه نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
زندانیان واجد شرایط از مرخصی‌های ویژه نوروز بهره‌مند شدند

بابک محبوب علیلو افزود: به مناسبت عید نوروز از نزدیک در جریان برنامه‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی ویژه ایام عید در زندان قرار گرفتیم طوری که شرایط مطلوب و آرامی بر زندان و زندانیان این محل حاکم بوده و برنامه‌های متنوع و خدمات خوبی برای غنی سازی اوقات و رفاه حال مددجویان تمهید و تدارک شده است.

محبوب علیلو با تاکید بر ضرورت تحکیم بنیان خانواده، به مرخصی‌های اعطایی ویژه عید نوروز به زندانیان واجد شرایط قانونی اشاره کرد و گفت: برای آن عده از زندانیانی هم که شرایط قانونی یا امکان بهره مندی از مرخصی را نداشته اند، تلاش شده در حد توان و مقدورات ملاقات حضوری و کابینی اعطا شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سایه تعامل و همکاری نهادهای حمایتی و خیران با مجموعه زندان مرکزی تبریز و جذب کمک‌های مالی در ایام ماه مبارک رمضان، مشکلات و معضلات این قبیل افراد نیازمند برطرف شده و زمینه آزادی و بازگشت عزتمندانه آنان به آغوش خانواده‌ها و اجتماع فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار