*نرگس مرادی

بهار طبیعت و بهار معنویت پیوندی محکم بین نو شدن طبیعت و نوشدن دل‌های ما نوجوانان است

فصل بهار فصل رویش مجدد است. زمین مرده، دوباره جان می‌گیرد. درختان شکوفه می‌زنند. همه جا بوی زندگی و سرسبزی می‌دهد و چقدر زیبا و با طراوت است، که امسال بهار طبیعت و بهار معنویت تقارن پیدا کرده است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بهار طبیعت و بهار معنویت پیوندی محکم بین نو شدن طبیعت و نوشدن دل‌های ما نوجوانان است

من اولین بهار طبیعت، در بهار معنویت را تجربه می‌کنم، و این می‌تواند فرصتی بی‌نظیر باشد، برای منقلب شدن من و سایر نوجوانان کشورم. فرصتی برای شستشو و پاک نمودن دل‌هایمان از هر زنگار و آلودگی.

همچنان که طبیعت در بهار منقلب می‌شود و دوباره شادابی و سرزندگی و سرسبزی خود را آغاز می‌کند، ما هم تلاش کنیم در این ماه عبادت و بندگی و بهار دل‌ها، از دل‌هایمان، تیرگی را بزداییم و غبار از دل پاک کنیم و در مسیر بندگی خدای رحمان، منقلب شویم.

چند روز پیش همه ما یک صدا و یک‌دل یا مقلب القلوب و الابصار زمزمه می‌کردیم و اکنون در این ماه بندگی اراده می‌کنیم و با تمام وجود منقلب می‌شویم. امسال که تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت است، بیاییم مانند طبیعت که در بهار، نو و با طراوت می‌شود، خود را از نو بسازیم و مانند طبیعت دوباره متولد شویم، عاری از هرگونه زشتی. بهار طبیعت، زیبا و دل‌انگیز و چشم‌نواز است. در بهار طبیعت و بهار بندگی بکوشیم روح و فکر خود را هم زیبا کنیم.

اینک در این ماه که بر خوان گسترده عنایات پروردگار متعال و بر سر سفره کرم حضرت ولی‌عصر عجل الله مهمان هستیم، بیاییم برای ظهور و فرج مولایمان دعا کنیم. برای همه مردم سرزمینمان، آرامش، سلامتی، حال خوب از خداوند متعال بخواهیم. برای حول حالنا الی احسن الحال همه دست به دعا برداریم.

حلول ماه مبارک رمضان، عید بهار قرآن و عید نوروز، بهار طبیعت، گوارای وجود نازنینتان باد.

*دانش‌آموز خبر‌نگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار