فراهم شدن برگزاری مسابقات ملی در بوشهر با بهره‌برداری از خوابگاه شهدای دانش‌آموز

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از بهسازی خوابگاه ورزشی شهدای دانش‌آموز پس از ۱۰ سال با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال و با هدف میزبانی مسابقات کشوری و استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فراهم شدن برگزاری مسابقات ملی در بوشهر با بهره‌برداری از خوابگاه شهدای دانش‌آموز

علی موحدی در افتتاح خوابگاه ورزشی شهدای دانش‌آموز بوشهر اظهار کرد: خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز پس از ۱۰ سال با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال و با هدف میزبانی مسابقات کشوری و استانی تجهیز و ساخته شد.

این خوابگاه که در محله باغ الزهرا بوشهر قرار دارد، قریب به ۱۰ سال هیچگونه تعمیر و بازسازی در آن صورت نگرفته بود و به دلیل شرایط غیراستاندارد در حال تبدیل شدن به یک فضای مخروبه‌ بود.

موحدی با بیان اینکه این خوابگاه ظرفیت ۱۰۰ دانش آموز را دارد‌، گفت: بهترین امکانات رفاهی از قبیل تخت های هتلینگ در آن قرار داده شد و فرصت برگزاری رویداد‌ها و ورزش‌های ملی برای استان بوشهر فراهم شده است.

موحدی با بیان اینکه امروز با همدلی و کار جمعی شاهد اتفاقات مثبت در آموزش و پرورش هستیم، ادامه داد: با ساماندهی مراکز درمانی و رفاهی به دنبال آن هستیم تا خدمات شایسته ای در شأن و منزلت فرهنگیان ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اعتبار صرف شده برای این خوابگاه را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دانست و تصریح کرد: مرکز شماره ۲ نیز با بازسازی‌های صورت گرفته در آن به عنوان تنها هتل سه ستاره شهرستان بوشهر محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر مراکز رفاهی در سایر استان های کشور که متعلق به آموزش و پرورش استان بوشهر است، برای نوسازی در دستور کار قرار گرفته اند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار