معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

آغاز به کار پویش دانش‌آموزی «بهار در بهار» همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آغاز به کار پویش دانش‌آموزی «بهار در بهار» همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار پویش دانش‌آموزی «بهار در بهار» همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۲ که مصادف با آغاز ماه میهمانی خدا است، پویش دانش‌آموزی «بهار در بهار» به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان خبر فوق، اظهار کرد: پویش «بهار در بهار» در سه بخش مجزا با عناوین «سفره هفت‌سین»، «عید دیدنی، سنت نیک ایرانیان»، «محفل انس با قرآن» و «دوستی با طبیعت» اجرایی می‌شود.

دهنوی در تشریح بخش‌های مختلف این پویش بیان کرد: در بخش «سفره هفت‌سین»، دانش‌آموزان می‌بایست از سفره هفت‌سین خود عکس گرفته و به آیدی bahar_dar_bahar@ در پیامرسان شاد ارسال کنند؛ مهلت شرکت در این بخش، از ۲۷ تا ۳۰ اسفند ماه می‌باشد. برای شرکت در بخش «عید دیدنی، سنت نیک ایرانیان»، لازم است در بازه زمانی ۱ تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲، از دورهمی‌های خانوادگی و دیدوبازدیدهای عید، تصاویر زیبایی را ثبت کرده و به آیدی bahar_dar_bahar@ در پیامرسان شاد ارسال کنند.

وی ادامه داد: لازمه شرکت در بخش «محفل انس با قرآن» این است که دانش‌آموزان در ایام ماه مبارک رمضان که همزمان با بهار طبیعت است، در کنار خانواده، محافل انس با قرآن برگزار کرده و در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲، تصاویر آن را برای دبیرخانه این بخش به نشانی mahfelghoran@ بفرستند. همچنین دانش‌آموزان می‌توانند برای شرکت در بخش چهارم پویش با عنوان «دوستی با طبیعت»، از مناظر و طبیعت‌های زیبای ایران عکاسی کرده و به نشانی Tabiat_1402@ در پیامرسان شاد ارسال کنند؛ مهلت شرکت در این بخش، از ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ است.

سعید دهنوی ضمن بیان اینکه آثار می‌بایست به صورت کپشن‌نویسی شده و با مشخصات صاحب اثر به آیدی مربوط به هربخش ارسال شود، در تشریح نحوه انتخاب برگزیدگان این پویش خبر داد: روزانه ده اثر برگزیده در کانال فرصت نوجوانی به نشانی https://shad.ir/FORSATE_NO_JAVANI قرار داده شده و توسط مخاطبان این کانال مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. سپس پنج اثر منتخب برای داوری نهایی به کانال آوای تعلیم به نشانی https://shad.ir/avateo1401 راه یافته و از طریق آرای مردمی، هرشب به برگزیده نهایی این پویش، هدایای نقدی اهدا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان از دانش‌آموزان برای شرکت در این پویش دعوت بعمل آورد.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار