دستگیری عامل اصلی شهادت مامور پلیس در سراوان

تهران(پانا) - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستواندوم "محمد زور" در شهرستان سراوان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عامل اصلی شهادت مامور پلیس در سراوان

سردار دوستعلی جلیلیان افزود: ششم دیماه سالجاری در پی شهادت ستواندوم "محمد زور" از عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح در شهرستان گلشن، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: از همان لحظات ابتدایی، پلیس با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات فنی، شناسایی و دستگیری عاملان اصلی شهادت این مامور جان برکف را دستورکار قرار داد و در این خصوص با توجه به سرنخ‌های به عمل آمده عاملان، شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به طراحی برنامه‌ای دقیق و از پیش تعیین شده پلیس در این راستا گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم و قانونی، مجرم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی تصریح کرد: طی این عملیات از قاتل یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب و پنج تیر جنگی، کشف و عامل شهادت به حمل مسلحانه موادمخدر، درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی و شهادت ستواندوم محمد زور اعتراف کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار