امام جمعه قزوین:

آمریکایی‌ها بدانند بعد از عراق نوبت ترک کشور عربستان است

قزوین(پانا)-امام جمعه قزوین با اشاره به ترک عراق توسط آمریکایی‌ها گفت: آمریکایی‌ها در نهایت مجبور خواهند شد کشورهای خلیج فارس و کل منطقه را ترک کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آمریکایی‌ها بدانند بعد از عراق نوبت ترک کشور عربستان است

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های آخرین نماز جمعه شهر قزوین در سال 1401 که در مسجدالنبی اقامه شد، اظهار داشت: همزمان شدن عید نوروز با ماه رمضان موجب می‌شود که پیوند بین آیین‌های دینی و ملی ما قوی‌تر شود و یکی از ویژگی‌های مشترک نوروز و ماه رمضان رونق گرفتن میهمانی‌ها و صله ارحام است.

وی با بیان اینکه تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز موجب پیوند سنت‌های دینی و ملی می‌شود، افزود: نوروز و همچنین ماه رمضان برای بهاری کردن عالم هستند و باید قدر آن دو را بدانیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های نوروز و ماه رمضان امیدبخشی است ادامه داد: ماه رمضان و بهار طبیعت نشاط و امید را در انسان زنده و غم، اندوه و استرس را از انسان دور می‌کند.

وی با بیان اینکه پیامبر رحمت برای کرامت امت مبعوث شد تا همه مردم زندگی توأم با شخصیت، احترام و حرمت داشته باشند، عنوان کرد: قرآن تبیان و بیان است و هیچ‌گونه کجی و انحرافی در آن راه ندارد و پیامبر قرآن آورد تا انسان‌ها به‌سوی تقوا حرکت کنند.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن سالروز حمله آمریکا به عراق گفت: آمریکایی در این حمله مانند گرگ به مردم عراق یورش بردند و مردم این کشور را بی‌رحمانه کشتار کردند؛ با این حال آمریکایی‌ها از این حمله سودی نبردند و با وجود هزینه‌کرد 7 تریلیون دلار بی هیچ دستاوردی مجبور به ترک این کشور شدند.

عابدینی افزود: آمریکایی‌های باید خوب بدانند که ترک عراق تازه ابتدای کار است و بعد از آن باید خاک عربستان را ترک کنند و در نهایت مجبور خواهند شد کشورهای خلیج فارس و کل خاورمیانه را ترک کنند و در آینده شاهد پاک شدن جغرافیای منطقه از نحوست نیروهای ترویست آمریکایی و متحدان پلید آنها در رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.

وی با اشاره به توافق اخیر ایران با عربستان گفت: زمان آن رسیده تا منطقه جغرافیایی خلیج فارس و خاورمیانه از وجود منحوس آمریکایی ها و هم پیمانانش پاک شود و ما منطقه بدون استکبار جهانی و مزدوران انگلیسی و صهیونیستی داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: مبارزه با تبعیض نژادی یعنی مبارزه با آمریکا و اسراییل که به طور یقین این مبارزه در نهایت زمینه ساز ظهور منجی عالم بشر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار