آموزش و پرورش سیلوانا و بوکان رتبه اول در مستندسازی املاک را دارند

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت در مستندسازی املاک استان که در سال جاری در زمینه اخذ اسناد برای املاک فاقد سند انجام شد، به ترتیب آموزش و پرورش سیلوانا و بوکان رتبه اول را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش سیلوانا و بوکان رتبه اول در مستندسازی املاک را دارند

علی مطهری در جلسه کارگروه استانی تفاهم نامه همکاری سه جانبه مابین وزارت آموزش و پرورش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: شهرستان تکاب رتبه دوم و شهرستان سلماس رتبه سوم را کسب و در زمینه اسناد تعویضی نیز آموزش و پرورش ناحیه یک موفق به کسب رتبه اول، شهرستان چایپاره رتبه دوم و ناحیه ۲ ارومیه رتبه سوم را کسب کرد.

وی با قدرانی از همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین مدیران و کارشناسان حقوقی آموزش و پرورش ضمن تاکید بر تعامل بیشتر اظهار کرد: با توجه به تکالیف قانونی و اهمیت موضوع، مستندسازی باقی املاک را نیز با سرعت و جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این نشست در راستای اجرای قوانین و مقررات موضوعه از جمله قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی، قانون الحاق مواد به قانون ساماندهی و تولید و عرضه مسکن و همچنین هم افزایی بیشتر سازمانی و تسریع و تسهیل در فرآیند مستندسازی اراضی و املاک آموزش و پرورش برگزار می شود.

در ادامه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و سایر اعضای کارگروه ضمن ارائه پاسخ به سوالات مدیران و کارشناسان حقوقی مناطق ۲۴ گانه در زمینه صدور اسناد مالکیت راهکارهای لازم در زمینه تسهیل و تسریع اخذ اسناد رسمی مالکیت را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار