دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با مادر شهیدان گنجی

بوشهر(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان دشتستان، به محض ورود به شهر برازجان در منزل برادران شهید صادق و نادر گنجی حضور یافت و با مادر و اعضای خانواده این شهیدان معظم دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با مادر شهیدان گنجی

علی موحدی در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان دشتستان، به محض ورود به شهر برازجان در منزل برادران شهید صادق و نادر گنجی حضور یافت و با مادر و اعضای خانواده این شهیدان معظم دیدار کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام گفت: حضرت امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و انقلاب با نهضت و قیام خود عزت ویژه ای به ایران و اسلام بخشیدند.

موحدی با تجلیل از رشادت، دلاور مردی و جانبازی شهدای انقلاب و دفاع مقدس افزود: شهدای عزیز حق بزرگی بر ما دارند و ما مدیون شهدا و خانواده آن بزرگواران هستیم.

وی ضرورت انتقال روحیه ایثارگری و اخلاقی و رفتاری شهدا به نسل حاضر به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز را یادآور شد و افزود: فرزندان امروز ایران باید بدانند امنیت، آرامش و سرافرازی ایران در پرتو خون شهدا حاصل شده است.

مادر شهیدان گنجی در این دیدار با ذکر ویژگی های فرزندان شهیدش گفت: خدا را شاکرم که فرزندانم در راه دین و اسلام فدا شدند و این افتخار نصیب من شده است.

وی گفت: تنها خواسته ام تدوین و تالیف کتاب زندگی نامه فرزندان شهیدم است که می‌تواند روایت زندگی این شهدا چراغ راه نوجوانان و جوانان امروز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار