دستگیری سارق حرفه‌ای در تعقیب و گریز پلیس

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای پس از تعقیب و گریز طولانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق حرفه‌ای در تعقیب و گریز پلیس

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی در خیابان استاد معین در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودرو پژو سفیدرنگ مشکوک شدند و دستور توقف وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، خودرو پژو سرقتی است، افزود: متهم پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله با خودروی پژو به طرز خطرناکی متواری شد و یک تعقیب و گریز طولانی را در جنوب تهران آغاز و به خودروهای شهروندان آسیب جزئی وارد کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: کارآگاهان در جریان این تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح ۲ تیر هوایی شلیک کردند و با اجرای طرح مهار موفق به توقف خودرو و دستگیری متهم شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از صندوق عقب خودروی متهم آلات و ادوات سرقت کشف کردند و متوجه شدند متهم سارق به عنف در تهران است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف از شهروندان اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار