انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان رسالت مهم آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های آموزش و پرورش نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انتقال این رسالت به نسل نونهالان و نوجوانان کشور است و این امانت سنگینی است که در دوره ابتدایی بر عهده همه فرهنگیان و مسئولین قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان رسالت مهم آموزش و پرورش است

غلامحسین مهران‌پور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر امروز صبح در مراسم اختتامیه جشنواره برگزیدگان نونهالان گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم ترین رسالت های آموزش و پرورش نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انتقال این رسالت به نسل نونهالان و نوجوانان کشور امانت سنگینی است که در دوره ابتدایی بر عهده همه ما فرهنگیان و مسئولین قرار دارد.

وی با بیان اینکه طراحی این برنامه (جشن بزرگ نونهالان گام دوم انقلاب اسلامی) برای اجرا در تمامی مدارس ابتدایی استان بوده است، گفت: سرود انقلابی، اجرای سرود ۵۰ نفره در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اجرای نقاشی همگانی، جشنواره عکاسی، جشنواره پادکست و برپایی ایستگاه های جشن و شادی در مدارس از جمله محورهای‌ این برنامه بوده است.

مهران پور اضافه کرد: و خروجی تمامی برنامه های اجرا شده در۲۰ روز اول بهمن ماه به شکل برجسته در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمود پیدا کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: از آثار ارسالی به وزارت یک اثر به عنوان برگزیده استانی از شهرستان تنگستان انتخاب شد.

در این مراسم شهرستان های بوشهر، دشتستان و تنگستان به صورت حضوری و سایر شهرستان‌ها و مناطق به صورت مجازی در این جشنواره حضور پیدا کردند و در پایان از منتخبین جشنواره تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار