تجلیل از برگزیدگان اعضای شورای دانش‌آموزی و دانش‌آموز خبرنگاران پانای آموزش وپرورش ناحیه دو

قزوین(پانا)- صبح روز سه‌شنبه بیست و سوم اسفند ماه، مراسم تجلیل از برگزیدگان اعضای شورای دانش‌آموزی و دانش‌آموز خبرنگاران پانای آموزش وپرورش ناحیه دو با حضور حسین رضا قربانی مدیریت آموزش وپرورش ناحیه دو قزوین در سالن اجتماعات شهید سلیمانی آموزش وپرورش ناحیه دو برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان اعضای شورای دانش‌آموزی و دانش‌آموز خبرنگاران پانای آموزش وپرورش ناحیه دو

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین، صبح روز سه شنبه بیست و سوم اسفند ماه، مراسم تجلیل از برگزیدگان اعضای شورای دانش آموزی، طرح هویتی ۳۱۳، عکاسی دهه فجر و دانش آموز خبرنگاران پانای دانش آموزی دختر و پسر در زمان های مجزا با حضور قربانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، حجت الاسلام چراغی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو، تقوی، کارشناس قرآن و عترت کاظمی، کارشناس اردو ها و فعالیت های دانش آموزی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد.

قربانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ضمن خیر مقدم و تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط دانش آموزان این نشست ها را مفید ارزیابی کرده و از دانش آموزان خواستند فعالیت ها و پیشنهادات ارائه شده از سوی آموزش وپرورش توسط دانش آموزان در تمام مدارس اجرا شود.

قربانی بیان کرد: ارزش و قدر این فضاها و موقعیت ها را که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است بدانید که می‌توانید به راحتی در مدرسه مسئولیت بپذیرید، ایده ها و خلاقیت های خود را در مدارس پیاده سازی کنید و در عرصه های مختلف توانمندی های شمادانش آموزان است مورد توجه قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در این نشست نکاتی را به دانش آموزان گوشزد کرد و گفت: وظایف خود را به خوبی بشناسید اصلی ترین وظیفه شما تعمیق باور ها و ارزش های اسلامی در همکلاسی هاست مراسم آغازین مدارس را فعال تر کنید اردوها را جدی بگیریدسرود های همگانی را در مدارس همخوانی کنیدو مراکز نیکوکاری را جدی بگیرید.

حجت الاسلام چراغی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو ضمن تشکر از فعالیت های شورای دانش آموزی در مدارس با اشاره‌ به ظرفیت شورای دانش آموزی اضافه کرد: شما بازوان مشورتی و دارایی ارزشمند مدارس‌ و آموزش و پرورش هستید و انتظار داریم از الان برای بهار بندگی ماه مبارک رمضان هم در مدارس‌ برنامه ریزی داشته باشید و از قرآن مجید بیشتر بهره ببرید و در کنار مدیر و معاونین برای اردوهای پیشرفت هم برنامه‌ داشته باشید.

گفتنی است در این نشست که به صورت مجزا برای دختران و پسران برگزار شد، دانش آموزان به بیان فعالیت ها، اقدامات و ارائه گزارش عملکردهای خود پرداخته و از این دانش آموزان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار