دانش‌آموز قهرمان تکواندو شهرستان قرچک: تنها هدف ورزشکار سربلندی کشورش است

قرچک (پانا) - دانش‌آموز قهرمان در رشته تکواندو از شهرستان قرچک، علت ادامه دادن حرفه‌ ورزشی‌ خود را سرافرازی کشور عزیز خود ایران خواند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز قهرمان تکواندو شهرستان قرچک: تنها هدف ورزشکار سربلندی کشورش است

ایلیا رشید، دانش‌آموز قهرمان تکواندو، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «هم‌اکنون چندین سال است، که در حرفه‌ تکواندو فعالیت دارم و در این راه کمربند مشکی دان‌دو را کسب کرده‌ام و همچنان در پی پیروزی‌های بیشتری هستم.»

وی تنها انگیزه‌ خود را در این راه، پدرش معرفی کرد و گفت: «پدرم همچون یاوری، مرا یاری کرد و با وجود مشکلات جسمانی، همیشه همراهم بوده و است. پدرم جانباز نیروی‌ انتظامی است و از ناحیه گردن قطع نخاع شده است؛ اما همچنان دلیل بردها و پیروزی‌هایم، پدرم و مربی‌ام بوده است.»

رشید در ادامه افزود: «من دارای مقام‌های بسیاری هستم، از سن پنج سالگی پدرم مرا تشویق به حضور در این عرصه‌ ورزشی کرده است؛ در حال حاضر به مسابقات کشوری راه پیدا نکرده‌ام و امیدوارم در سال‌های آینده بتوانم در این مسابقات شرکت کنم.»

این دانش آموز قهرمان، مدال طلای خود را به شهدا و جانبازان تقدیم و بیان کرد: «در این مسیر برای نام‌آوری کشورم تلاش می‌کنم مانند پدرم به کشورم خدمت می‌کنم. مدال طلای مسابقه قبلی‌ام را تقدیم به شهدا و جانبازان کشورم می‌کنم، همچنین تلاش می‌‌کنم برای کشورم مفید باشم.»

این ورزشکار خاطرنشان کرد: «دارای پنج مدال هستم که در این مدال‌ها، رنگ‌های متفاوت طلایی، نقره‌‌ای و برنز دیده می‌‌شود. تلاش می‌کنم که مدال‌های بیشتری کسب کنم و نام کشورم را در اقشار مختلف جهان آشنا کنم.»

دانش آموز خبرنگار: کوثر سارابیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار