مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

محبوبیت، پیش زمینه موفقیت در مربی‌گری است

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین از معلم با عنوان مربی یاد شده است، گفت محبوبیت، راز و پیش‌زمینه موفقیت در رسالت تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
محبوبیت، پیش زمینه موفقیت در مربی‌گری است

علی موحدی در همایش طلایه‌داران تربیت در شهرستان گناوه با تبریک و گرامیداشت هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: هدف از تشکیل دستگاه عظیم و بزرگ آموزش و پرورش ساختن انسان است. مدرسه کارخانه انسان‌سازی و معلم معمار آن است و ما به همین خاطر افتخار می‌کنیم که شغل ما، شغل انبیاست.

وی با اشاره به مولفه‌های انسان سازی در مدارس گفت: معلمی که می خواهد انسان بسازد باید محبوب دانش‌آموز باشد و پاداش اخروی و معنوی او نیز در قبال ساختن این انسان است.

موحدی حفظ شأن معلم را از عناصر اصلی انسان سازی و ساخت جامعه دانست و گفت: اولین کسی که می‌تواند این شأن و جایگاه را حفظ کند خود معلم است.

وی با اشاره به ایجاد قرارگاه "عدالت تربیتی و نصیب آموزشی" و انتخاب شعار "آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش"، تصریح کرد: همانطور که آموزش و پرورش وظیفه دارد همه اسباب و بزرگی و زمینه‌های رشد معلم را فراهم کند و در پاسداشت و تکریم معلم بکوشد، سایر دستگاه‌های فرهنگی درون جامعه نیز وظیفه دارند این دستگاه عظیم انسانی سازی را در جهت ساختن جامعه ایده‌آل اسلامی یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار