دبیر رویداد اتم در آذربایجان‌غربی:

جوانان حاضر در رویداد اتم الگوها و تجربه‌های موفق را به جامعه منتقل می‌کنند

ارومیه (پانا) - دبیر رویداد اتم در آذربایجان‌غربی عنوان کرد جوانان حاضر در رویداد اتم الگوها و تجربه‌های موفق را به جامعه منتقل می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جوانان حاضر در رویداد اتم الگوها و تجربه‌های موفق را به جامعه منتقل می‌کنند

فصل دوم رویداد تلویزیونی اتم در آذربایجان غربی با حضور ۱۳ اتم در سالن قاضی طباطبایی شهرستان ارومیه با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

طبق اعلام پیام عزیز دبیر رویداد تلویزیونی و کشوری اتم این مسابقه پس از صحت سنجی از طریق دبیرخانه مرکزی اتم، ۱۳ اتم برای استان غربی در این رویداد انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها بعد از ارزیابی داوران در کل ۳ اتم را به مرحله کشوری سوق خواهند داد.

عزیز ادامه داد: اتم ها همان الگو و تجربه های موفقی هستند که مسائل مختلف در حوزه های متفاوت را با طرح و ایده خلاقانه و مردمی سازی، فعالیت انجام میدهند.

دبیر رویداد اتم آذربایجان غربی اضافه کرد: تاکنون در بیشتر مناطق کشور این برنامه برگزار شده و استان آذربایجان غربی جزو معدود استان‌هایی است که با استقبال پرشور قشر دانش آموز و دانشجویان روبه رو بوده است و این مسئله نوید آینده درخشانی در حوزه خلاقیت های درخشان برای استانمان و کشورمان می‌دهد.

رویداد اتم با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مشارکت فعالانه بسیج فرهنگیان، بسیج دانشجویی، شرکت های دانش بنیان و فعالان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و با نقش محوری سازمان دانش آموزی برگزار شد که به زودی از شبکه یک صدا و سیمای کشور پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار