دو مدرسه در سی سخت افتتاح شد

یاسوج (پانا) - آئین افتتاح مدارس دانش و اندیشه نو با حضور مسئولین اداره کل نوسازی خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و موسسه آموزشی قلم چی در شهر برف و آفتاب سی سخت مرکز شهرستان دنا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دو مدرسه در سی سخت افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش دنا ضمن بیان خیر مقدم به مسئولین گفت: شهرستان دنا امروز مفتخر است که دو فضای آموزشی که با حمایت موسسه قلم چی، اداره کل نوسازی خوزستان با بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان بهسازی شده است.

امید آزاده افزود: این فضای آموزشگاهی که بعد از زلزله ۹۹ سی سخت دچار خسارت شد که هزینه های تعمیر این دو فضا را موسسه قلم چی متقبل شده اند.

وی گفت:هنرستان کاردانش نرجس سی سخت که با مشارکت و پیمانکاری نوسازی خوزستان در حال ساخت است تا اول مهر آینده به این مدیریت تحویل تا دانش آموزان خوابگاهی که ازروستاهای محروم شهرستان و استان در این آموزشگاه تحصیل مییکنند بتوانند از امکانات این فضای نوساز استفاده و به تحصیل علم و دانش بپردازند.

وی با اشاره به کمبوداتی در بعضی مدارس افزود: در بعد سخت افزاری از جمله کامپیوتر و متعلقات این سیستم است و همچنین کمبود پتو و تشک در بعضی خوابگاهها مورد نیاز است از طرف موسسه قلم چی و ادارات کل نوسازی استان کهگیلویه و بویراحمد وخوزستان، در اختیار مراکز شبانه روزی و مدارس نیازمند قرارداده شود تا بدین طریق بتوان مشکلات را مرتفع کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار